• سه شنبه 15 مرداد 1398
  • الثُّلاثَاء 4 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 06

ضرب‌الاجل مالیاتی به پزشکان

9 هزار پزشک فراری از مالیات در تهران؛ کارت‌خوان‌ها در مطب دکترها مستقر می‌شوند
درآمد پزشکان زیر تیغ جراحی مالیاتی می‌رود. سازمان امور مالیاتی دیروز سرانجام جزئیات آغاز به‌کار سامانه فروشگاهی پزشکان را اعلام کرد.

پایان برج‌سازی در منطقه 22

تنها در عرض 2 سال93 و94 بیش از 10 هزار پروانه ساختمانی در منطقه22 شهر تهران صادر شد. این رقم بیشتر از کل پروانه‌های ساختمانی صادر شده در کل شهر تهران درسال 96 است.

بلدیه مشروطه، بلدیه استبداد

پیش از اینکه سخن اصلی را طرح کنم، لازم است بگویم که مخاطب اصلی این یادداشت، خودم و دیگر دست‌اندرکاران مدیریت شهری هستیم.

ظریف رسانه ملی ماست

نشست محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران در روزی که قرار بود او درباره دلایل تحریمش از سوی آمریکا با خبرنگاران رسانه‌های ایران و دنیا سخن بگوید

عدالت مالیاتی و سلامت پزشکان

سازمان امور مالیاتی سرانجام فرمان ثبت‌نام پزشکان و صاحبان حرف مرتبط با رشته‌های پزشکی جهت نصب پایانه‌های فروشگاهی موسوم به کارت‌خوان‌ها را ابلاغ کرد.

تحریم وزیره خارجه یعنی شکست در گفت‌و گو

ایران 2 خواسته مهم نفتی و بانکی از اروپا دارد. این پاسخ محمدجواد ظریف به سؤال خبرنگار همشهری درباره شرط ایران برای عادی شدن شرایط برجام است.

جنگی که اقتصاد عربستان را بلعید

این روزها رسانه‌های بین‌المللی علاوه بر جنگ یمن، نقض حقوق بشر یا حتی اصلاحات اجتماعی ولیعهد سعودی، به بهانه جدیدی برای پرداختن به تحولات عربستان دست یافته‌اند؛ «کسری بودجه». به گفته بلومبرگ، دولت عربستان سعودی برای دومین سال پیاپی با کسری بودجه مواجه شده؛ آن هم در شرایطی که رقم کسری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

تابستان تنابنده

خودش در یکی از شب‌های اجرا به همکارانش گفته ‌بود که واقعا تحت فشار شدید کاری است و این سختی کار مداوم را اینگونه تعبیر کرده ‌بود که: « قلبم در حال ایستادن است.»