• دو شنبه 20 اسفند 1397
  • الإثْنَيْن 4 رجب 1440
  • 2019 Mar 11

زنان؛ برنده‌های سال سخت

پرونده‌ای درباره زنان موفق سال97 از لعیاجنیدی تا نخستین فرمانداران زن، از سکینه اشرفی تا بانوی روستایی خلاق
شهردارتهران در آیین درختکاری با حضور سفیران کشورهای خارجی:

شهرهای آلوده راهی جزتولید اکسیژن ندارند

آیین درختکاری با عنوان کاشت «درخت صلح و دوستی» در بخش شیب‌داری در ارتفاعات محدوده اراضی عباس‌آباد برگزار شد و نهال‌های کاج در خاک چمن‌کاری شده آن جای گرفتند.

مطالبه‌ای به نام تغییر نگاه جنسیتی به مدیریت

پس از جنگ یک سؤال اساسی از سوی بانوان ایرانی برای شناخت جایگاه‌شان در جامعه و سیاست مطرح شد؛ زن‌ها می‌خواستند از جایگاه‌شان در مسندهای سیاسی و اجتماعی مطلع شوند.

گیاهان مضر و ضرورت‌توجه رئیس‌جمهور به محیط‌زیست

ماده  8کنوانسیون تنوع زیستی که به حفظ گونه‌های زیستی در محیط طبیعی آنها می‌پردازد، کشورهای عضو را موظف به ممانعت از وارد کردن یا کنترل گونه‌های وارداتی مضر و مهاجم کرده است.

لزوم بیدار‌سازی وجدان عمومی

درخت‌های تهران همواره 2 دسته بوده‌اند؛ دسته نخست درختان زمستانی همچون چنار و دسته دیگر درخت‌های تابستانی همچون کاج و سرو.

روزگار کساد بنکداران مواد غذایی

شمارش معکوس برای فرارسیدن نوروز آغاز شده اما رکود و کسادی، کمبود کالا و افزایش 10تا 30درصدی قیمت برخی کالاهای اساسی در 2هفته گذشته، کسب و کار بنکداران مواد غذایی را از سکه انداخته است.

دمکراسی به سبک کره‌شمالی

شرکت در انتخاباتی که تنها یک گزینه دارد، بیشتر از اینکه رفتاری دمکراتیک باشد، وهن دمکراسی است اما کره‌شمالی، نه‌تنها چنین انتخاباتی را برگزار می‌کند که نتایج آن را نشانه‌ای از مقبولیت رژیم خود می‌داند.
مأموران اورژانس با حضور در مدارس کشور به دانش‌آموزان، خطرات چهارشنبه سوری را آموزش می‌دهند

شادی چهارشنبه سوری را نسوزانیم

«آی بچه‌ها،‌ آی بچه‌ها، وقتی میرین تو کوچه‌ها، نرین آتیش‌بازی کنین، ترقه‌ها خطر دارن، چشماتونو در میارن، گوش هاتونو کر می‌کنن.....» صدای آواز و شعر خوانی دانش‌آموزان از پشت دیوارهای رنگ به رنگ مدرسه به گوش می‌رسد.

دلارهای ۴۲۰۰ تومانی منشأ ایجاد رانت شد