13
دو شنبه 20 اسفند 1397
شماره 7623
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استقلال فردا با العین امارات بازی دارد. بعد از شکست سنگین برابر الدحیل، بازی فردا به نوعی برای آبی‌ها حکم مرگ و زندگی دارد.
استقلالی‌ها این اواخر حسابی اوج گرفته‌اند و الان دیگر رسما مدعی قهرمانی هستند.
خدا را شکر آنقدر مهر و محبت در فوتبال ایران زیاد است که صبح تا شب همه دارند همدیگر را نوازش می‌کنند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام‌جهانی آخر هفته به روسیه می‌رود
ذوب‌آهن امشب در امارات با النصر عربستان روبه‌رو می‌شود/از ساعت 19:15امشب، ذوب‌آهن در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.
ترابی: نگران بودم اما مشکلی برای بازی ندارم/هافبک جوان پرسپولیس که در نیمه دوم دیدار با نساجی مازندران به ترکیب این تیم اضافه شد توانست بازی بسیار خوبی انجام دهد

حال فوتبال خوب است اما تو باور نکن

تیتر یک
برخلاف نگرانی‌های عمومی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دیروز در فضایی دوستانه دور هم جمع شدند، گل گفتند و گل شنیدند و تشخیص دادند که فوتبال بهتر است با همین دست‌فرمان پیش برود
مهدی؟ دقیقا کدام مهدی؟

مهدی؟ دقیقا کدام مهدی؟

چرا بازیکنان ایرانی اصرار دارند اسم کوچک خود را پشت پیراهن‌شان بزنند؟بازیکنان لگانس شنبه و در یک بعدازظهر لالیگایی در اقدامی جالب نام مادران خود را به‌جای نام خانوادگی خود روی پیراهن ورزشی‌شان چاپ کردند.
4 شگفت‌انگیز
4 شگفت‌انگیز
مقایسه 4 مدعی قهرمانی لیگ برتر؛ چه‌کسی در پایان فصل خوشبخت خواهد شد؟ تنها 9هفته به پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و نبرد برای فتح جام، هر روز حرارت بیشتری نسبت به روز قبل پیدا می‌کند.
نگاهی به تفاوت قضاوت‌های داخلی و خارجی فغانی/موفقیت‌های علیرضا فغانی، هرگز نشان دهنده بالا رفتن سطح داوری در فوتبال ایران نبوده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کمردرد مبهمی که شاید سرنوشت کل فصل را برای عالیشاه عوض کند
اوایل فصل شرایط در 5 لیگ معتبر اروپا به‌گونه‌ای بود که به‌نظر می‌رسید