• سه شنبه 16 بهمن 1397
  • الثُّلاثَاء 29 جمادی الاول 1440
  • 2019 Feb 05

عفو 50‌هزار زندانی

2 هفته بعد از وعده ریاست قوه قضاییه برای اعلام جزئیات عفو گسترده در آستانه 40سالگی انقلاب، او گفته است: به مناسبت دهه فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهحدود ۵۰ هزار زندانی عفو داده شده است.

طنین نوای انقلاب در شهر

طنین انقلاب به صدا درآمد. شب گذشته منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد میزبان نواهای انقلابی بود که در طول 4دهه گذشته همواره بر زبان مردم این سرزمین جاری بود.

سخنی از جنس درددل با خوانندگان همشهری

چند روز پیش همشهری در گزارشی به بررسی مشکلات انتشار مطبوعات در کشور از زبان صاحبان و مدیران بنگاه‌های مطبوعاتی نشست و همه این مدیران به‌اتفاق، انتشار مطبوعات را در فضای فعلی کاری دشوار دانستند
گفت‌وگو با محسن‌رفیقدوست درباره شعار« استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی» در 40سالگی انقلاب:

ایران، آزادترین کشور دنیاست

نامش با انقلاب گره خورده است؛ به اندازه 78سال سنی که دارد در پیچ و تاب‌های دنیای سیاست حضور داشته است؛ 10ساله بوده که به‌دلیل فعالیت سیاسی از مدرسه اخراج می‌شود.

قیمت طرح ترافیک98 اعلام شد

جدول تغییرات نرخ طرح ترافیک سال آینده به‌صورت تفکیک‌شده شامل محل سکونت، حضور در ترافیک و نوع معاینه فنی از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران منتشر شد

برخی فقط خودشان را عین انقلاب معرفی می‌کنند

علی ربیعی، وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه جهان‌آرا که از شبکه افق پخش شد، در پاسخ به سؤال مجری که مدعی شد رقیب سیاسی جریان اصلاحات معتقد است دلبستگی ایدئولوژیک و دلبستگی عمیق به نظام جمهوری اسلامی در جریان اصلاحات وجود ندارد، گفت:‌ ای‌کاش این رقیب سیاسی امروز جلوی من می‌نشست و جواب او را می‌دادم.
پیگیری مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات 40روز بعد از حادثه سقوط اتوبوس

پیچ مرگ همچنان بدون گاردریل

بیش از 40روز از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس و جان باختن 10 نفر 8 دانشجو،پدر یکی از د انشجویان و راننده در دانشگاه آزاد سپری می‌شود.