7
سه شنبه 16 بهمن 1397
شماره 7597
زیست‌بوم
23023611
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تأملی بر رابطه دانشگاه و بخش اجرا در حوزه منابع طبیعی

یادداشت
همخوانی آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها با نیازهای سازمان‌های اجرایی در حوزه منابع طبیعی همانند سایر بخش‌ها، همیشه مورد بحث بوده است. بخش اجرا که متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه است، اعتقاد دارد که دانشگاه در تربیت نیروی متخصص موفق نبوده و پژوهش‌های آن برای پاسخ به نیازهای اجرایی صورت نمی‌گیرد.
خبر‌
یک عضو کمیسیون مشترک مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه با حضور نماینده این شورا خبر داد و گفت: در جلسه دیروز کمیسیون مشترک، ایرادات شورای نگهبان به مصوبه طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور اعضای کمیسیون، نماینده شورای نگهبان، معاون میراث فرهنگی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شد.

مالچ‌پاشی؛ مهار گردوغبار یا نابودی تنوع زیستی

کارشناسان محیط‌زیست: مالچ‌پاشی تنوع زیستی را نابود می‌کند؛ مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها: مالچ‌پاشی نه‌تنها ضرر ندارد که باعث افزایش تنوع زیستی هم می‌شود
محیط‌ زیست
مالچ‌پاشی همواره کارشناسان محیط‌زیست را نگران می‌کند؛‌اکنون نیز به‌عنوان گزینه‌ای برای مقابله با ریزگردهای استان‌هایی مانند خوزستان به‌کار می‌رود.
برچیده شدن پله‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران

برچیده شدن پله‌های دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران

پله‌های مقابل دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران در حالی صبح دیروز تخریب و برچیده شد که این دانشگاه در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.
دفاع معاون گردشگری از پروژه ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون تومانی ساخت برند ملی گردشگری
دفاع معاون گردشگری از پروژه ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون تومانی ساخت برند ملی گردشگری
معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی صبح دیروز از پروژه ساخت برند ملی گردشگری کشور دفاع و تأیید کرد که این پروژه با قرارداد 2میلیارد و 900میلیون تومان به‌زودی اجرایی می‌شود.