24
سه شنبه 16 بهمن 1397
شماره 7597
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قصه برزن‌ها و تیغ‌زن‌ها

یادداشت
برای کسانی که این‌روزها در کوچه و خیابان‌های تهران، بدون وحشت قدم می‌زنند یا کسانی که در گوشه‌ای از این شهر بزرگ کار و کاسبی و دکه و مغازه‌ای دارند
ویژه
امیدوارم اشتباه کرده باشم، اما تصور می‌کنم تعداد زیادی از افراد جامعه ما کم‌کم‌ دارند مهارت سلیس و رسا صحبت‌کردن را از دست می‌دهند
یکی از شاخصه‌هایی که در تهیه کارهای هنری به‌ویژه کارهای شنیداری رادیو و نیز آثار دیداری تلویزیونی لحاظ می‌شود جنبه‌های آموزشی است
ارتباطات سیاسی همانند بسیاری از مقولات علوم انسانی به‌دلیل تنوع دیدگاه‌ها و نظرات و ورود اندیشمندانی از مکاتب گوناگون در مباحث، تعریف مشخصی را برنمی‌تابد و هر دیدگاه، تعریف خاص خود را ارائه می‌دهد.
طرح روز
نگاه امروز
لندن: ناپدری و نامادری پسربچه 7 ساله او را به‌خاطر حفظ نکردن بخشی از انجیل دفن کردند
کویینزلند: سیل بی‌سابقه در یک قرن گذشته در استرالیا موجب سرازیر شدن مارها و کروکودیل‌ها به خیابان‌ها و استقرار نیروهای ارتش برای حفاظت از جان مردم شد.

عکس روز

عکس روز
زمستان تبریز
نجات جوجه‌‌فلامینگو‌ها با هواپیما

نجات جوجه‌‌فلامینگو‌ها با هواپیما

کیپ‌تاون: گروهی از مدافعان حقوق حیوانات گَله‌ای از جوجه‌فلامینگو‌های در معرض تلف شدن را با هواپیما به جای مناسبی منتقل کردند.
انتخاب فداکارترین معلم جهان
انتخاب فداکارترین معلم جهان
لاهور: جایزه فداکارترین معلم جهان از سوی دانشگاه کمبریج به یک مدرس پاکستانی رسید.
داده‌نما
داده‌نما

جنگ با پادشاه زن

قصه‌های کهن
روزگاری، در ری، پادشاهی پارسا و پاکدامن و کاردان، ملقب به سیّده بود. زن ِ فخرالدوله بود.

مثبت 100

مثبت 100
شکست مقدمه پیروزی است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
داوری مرحله نخست پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و پنجمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب با مشارکت 1564شهر و روستا در حال انجام است.
تعریف‌های ناقص و اشتباه از شاد زیستن در فرهنگ عامه جامعه ما تا جایی پیش رفته است که واژه خوشحال برای آدم‌های بی‌عار و بیکار و حتی کم‌توان ذهنی به‌کار می‌رود.
نق‌زدن والدین، کودکان را از داشتن تفکر خلاق و ارتباط سالم دور می‌کند و باعث می‌شود کودکان محدود فکر کنند و زاویه شناختی خود را بسته نگه دارند.