21
چهار شنبه 24 مهر 1398
شماره 7786
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ سارق نیسان در درگیری با پلیس

کوتاه از حادثه
دزد مسلح که با سرقت یک خودروی نیسان در زاهدان در حال فرار بود در درگیری با پلیس کشته شد.
ویژه
زباله‌گردهای کمالشهر کرج می‌گویند که ضایعات را به شهرداری تحویل می‌دهند و بابت آن پول می‌گیرند! این در حالی است که زباله‌گردها نظم و نظافت شهر را بر هم زده‌اند و به‌خصوص در شهرک کمالیه همه سطل‌های زباله روی زمین افتاده، زباله‌ها کف خیابان و چند زباله‌گرد سر آن دعوا دارند.
رمال کلاهبردار که ادعا می‌کرد کلید هر مشکلی نزد اوست، وقتی از سوی دادگاه به تحمل 4سال حبس محکوم شد به تکاپو افتاد تا از زندان نجات یابد اما در نهایت در دام کلاهبردارانی گرفتار شد که دام شومی برایش پهن کرده بودند.
به‌دنبال اعتراض شرکت پیمانکاری نسبت به نتیجه اولیه کارشناسی و تعیین مقصران مرگ عماد کوچولو، بررسی دوباره این حادثه به هیأت 3نفره کارشناسی واگذار شد.
خانواده زن و مرد کرجی هیچ‌وقت فکرش را نمی‌کردند که عزیزان‌شان را در جریان 2حادثه از دست دهند اما وقتی فهمیدند آنها دچار مرگ مغزی شده‌اند و دیگر به زندگی برنمی‌گردند، تصمیم گرفتند با اهدای اعضای بدن آنها چندین بیمار نیازمند را نجات دهند.
گروگانگیران با ربودن پسر یک کارخانه دار، برای آزادی‌اش میلیون‌ها دلار و یورو درخواست کرده بودند

آزادی گران‌ترین گروگان ایران پس از 23روز

داخلی
«اگر 5میلیون دلار و یک میلیون و 500هزاریورو جور نکنید، اول گوش‌های پسرتان را می‌بریم و برایتان می‌فرستیم و بعد بقیه اعضای بدنش را » این پیام تهدیدآمیز آدم ربایانی بود که پسر یک کارخانه‌دار ثروتمند تهرانی را گروگان گرفته بودند و قصد اخاذی داشتند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌دنبال انتشار پیام مردمی با عنوان «فکری برای جمعیت مسافری متروی تهران‌-‌کرج بکنند» در ستون با مردم تاریخ 14مهرماه پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند تمام تلاش شرکت ایجاد توازن بین تقاضای سفر و ظرفیت کلیه خطوط و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مسافران گرامی است که در این راستا می‌توان به اقداماتی از قبیل افزایش تعداد حرکت قطارهای تندرو در خط 5 از ایستگاه کرج به تهران‌صادقیه و ارم سبز به کرج در ساعات مختلف روز براساس تقاضای مسافران، کاهش فاصله 10دقیقه‌ای در ساعت‌های شلوغ مسافری و همچنین اعزام قطارهای فوق‌العاده در خط 5 اشاره کرد که مورد استقبال مسافران محترم قرار گرفته است.