• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 24 مهر 1398
کد مطلب : 85603
+
-

با مردم

با مردم







حمایت پنهان از زباله‌گردها
زباله‌گردهای کمالشهر کرج می‌گویند که ضایعات را به شهرداری تحویل می‌دهند و بابت آن پول می‌گیرند! این در حالی است که زباله‌گردها نظم و نظافت شهر را بر هم زده‌اند و به‌خصوص در شهرک کمالیه همه سطل‌های زباله روی زمین افتاده، زباله‌ها کف خیابان و چند زباله‌گرد سر آن دعوا دارند. واقعا این چه وضعی است که به‌نظر می‌رسد، مسئولان به آن دامن زده‌اند؟
عبدالله بیات از کمالشهر کرج

کسی که معافیت پزشکی دارد معلول نیست!
باور غلطی در جامعه رایج است و آن اینکه افرادی که دارای کارت معافیت پزشکی از نظام وظیفه هستند، ‌دارای نقصی هستند و نباید کار و مسئولیتی به آنان محول کرد!
حسینی از تهران

استخدام بدون بیمه و قرارداد ممنوع شود
اگردر وزارت کار قانونی باشد که استخدام افراد بدون پرداخت حقوق و بیمه، مزایا و عیدی و ... ممنوع باشد و برای متخلفان مجازات و محاکمه درنظرگرفته شود، مطمئنا دیگر هیچ فرد و گروهی جرأت نخواهد کرد حق و حقوق کسی را به نفع خودش مصادره کنند.
شریفی از اراک

کارت‌های سالانه مترو فقط 135هزارتومان شارژ می‌شوند
کارت‌های سالانه مخصوص بازنشستگان تنها یک‌بار و آن هم به مبلغ 135هزار تومان شارژ می‌شود، واقعا این چه روالی است که درنظر گرفته‌اند.
جمشید وحدانی از تهران

مانیتورهای مترو اغلب خاموش هستند
مانیتورهای داخل واگن‌های مترو که می‌توانند بهترین وسیله برای اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی باشند اغلب خاموش هستند. آنهایی هم که روشن هستند اشکالات فنی دارند؛ طوری که تصاویر و نوشته‌ها واضح نیست.
طاهری از تهران

توزیع بنزین هدفمند شود
این همه هزینه برای کارت‌های سوخت شده و مردم معطلی و سرگردانی را تحمل کرده‌اند، حالا قیمت بنزینی که با کارت یا آزاد بزنید یکی است. باید بنزین تا سقف مشخصی با قیمت رایانه‌ای و بیش از آن چند برابر قیمت کنونی باشد. به این وسیله هم به حمل‌ونقل عمومی کمک خواهد شد، هم به کاهش هزینه‌های زندگی و هم به کاهش آلودگی هوا و ترافیک.
دوست محمدی از مشهد

کوچه باغ انگوری لانه موش‌ها و سوسک‌ها
کوچه الماسیان واقع در کوچه باغ انگوریِ میدان محمدیه لانه موش‌ها و سوسک‌هاست و از در و دیوار خانه‌ها سوسک و موش بالا می‌رود. یک زمین خالی انتهای کوچه الماسیان هست که بوی فاضلاب آن سر به فلک گذاشته و شرایط مساعدی برای زاد و ولد موش‌ها و سوسک‌ها فراهم کرده است.
روزبه از میدان محمدیه تهران

چرا آبروی مجرمان باید حفظ شود؟
اینکه برای حفظ آبروی مجرمان نام آنها را نمی‌نویسند یا به اختصار می‌گویند و تصویرشان را هم شطرنجی می‌کنند در حالی صورت می‌گیرد که این مجرمان زمان ارتکاب جرم به فکر آبروی خودشان نبوده‌اند که اگر بودند کار به اینجا نمی‌رسید.
زینعلی از گرگان

خانه‌های آریاشهر به شبکه فاضلاب متصل نشد
درحالی‌که سال‌ها قبل بابت اتصال آریاشهر به شبکه آب و فاضلاب شهری از مردم پول گرفتند و لوله‌کشی فاضلاب هم انجام شد، هنوز این محدوده به شبکه فاضلاب متصل نشده است و اغلب خانه‌ها مشکل فاضلاب دارند. لطفا مسئولان توجه کنند که بهره‌برداری از شبکه فاضلاب در این منطقه جزو ضروریات است.
شاه‌دبیری از آریاشهر

ترافیک اندیشه چندبرابر شده است
از مسئولان و متولیان تقاضا می‌شود فکری برای رفع ترافیک عجیب و آزاردهنده اندیشه به تهران بکنند. طی یک سال گذشته به‌علت موج گرانی مسکن در تهران، بسیاری از تهران‌نشینان راهی شهرهای پایتخت ازجمله اندیشه شدند که باعث چندبرابر شدن ترافیک دائمی مسیر تهران به شهریار و اندیشه شده است.
خزاعی از اندیشه

چاله‌های نیم متری در مسیر اسلامشهر به رباط‌کریم
مسئول آسفالت کردن مسیر تردد از ابتدای میدان قائم اسلامشهر تا رباط کریم به‌صورت رفت و برگشت کیست؟ واقعا وضع جاده، اسفناک است و چاله‌هایی به عمق نیم متر در آن پیدا می‌شود.
عباسی از رباط‌کریم

این خبر را به اشتراک بگذارید