54
سه شنبه 16 مهر 1398
شماره 7779
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۹۵ درصد روستاییان چنار محمودی سالم هستند

در استان چهارمحال و بختیاری
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۹۵ درصد مردم روستای چنار محمودی کاملا سالم هستند.
اخبار ویژه
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت مسافربری چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین به سمت مرزها نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است. «افشین کریمیان» در گفت‌و‌گو با فارس گفت: قیمت اتوبوس عادی ۴۴ نفره، نفری ۹۰ هزار تومان و اتوبوس وی‌آی‌پی برای هر نفر ۱۳۰ هزار تومان است.
مدیرکل پست استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۵۶ هزار و ۴۰۶ فقره کارت سوخت در استان اصفهان توزیع شده است، همچنین از زمان اعلام طرح ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی، طی ۴۵ روز اخیر با استفاده از تمام امکانات ۹۰ هزار کارت سوخت در استان توزیع شد.
شهردار یزد در همایش تجلیل از طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که به همت پلیس راهور این استان برگزار شد، از برخی رفتارهای ترافیکی شماری از شهروندان انتقاد کرد.
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد گفت: آموزش‌های شهروندی نتایج مثبتی برای مدیریت شهری دارد و در اصل کار آن را آسان می‌کند.
‌عرضه پوشاک خارجی در بازار استان روز به روز کمتر می‌شود، به طوری که اتاق اصناف مرکز استان یزد ادعا دارد که 90 درصد از پوشاکی که در استان یزد عرضه می‌شود، ایرانی است و آنچه از پوشاک‌های خارجی باقی مانده است پوشاک چینی است که دست‌فروشان در نقاط مختلف شهر از جمله شب‌بازارها عرضه می‌کنند.

فاصله اصفهان تا «شهر دوستدار کودک»

عضو شورای شهر:‌برای آن‌که به هدف شهر دوستدار کودک برسیم باید زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم تا یک کودک بتواند در شهر احساس رضایت و آرامش داشته باشد
شهری
محله‌هایی که با ساختمان‌های قد کشیده و انباشته از خودرو، جایی برای بازی و جست و خیز بچه‌ها نگذاشته‌اند، فضاهای بازی که در برابر جمعیت کودکان، ناچیز به چشم می‌آیند و بی‌توجهی به حقوق کودکان در طراحی امکانات و خدماتی مانند ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، معابر، مبلمان شهری، فضای سبز و... سیمای شهری را به تصویر می‌کشد که با کودکان غریبه است.
تدارک 34 طرح بازآفرینی شهری در چهارمحال و بختیاری

تدارک 34 طرح بازآفرینی شهری در چهارمحال و بختیاری

سرپرست ستاد بازآفرینی شهری: با توجه به نیازسنجی انجام شده در استان، مقرر شده است در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در بافت‌های فرسوده استان ۲ هزار و ۳۶۸ واحد مسکونی ساخته شود
طرح بازآفرینی شهری که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش قابلیت زیست‌پذیری شهرها شکل گرفته، در مسیر تحقق اهداف خود با چالش‌هایی مواجه است که شناسایی و رفع آن، چشم‌انداز روشنی را مقابل این طرح ترسیم

بهره‌برداری از ۲ نیروگاه خورشیدی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان از بهره‌برداری ۲ نیروگاه خورشیدی این استان به ظرفیت تولید ۲۰ مگاوات برق تا پایان سال جاری خبر داد.
کاهش تخلفات در حوضه ‌آبریز زاینده‌رود
مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: همکاری همه نهادها و سازمان‌ها به کاهش تخلفات در حوضه‌آبریز زاینده‌رود مانند تصرف و برداشت‌های غیرمجاز منجر می‌شود.

اشتغال 4 هزار جویای‌ کار در یزد

در استان یزد
مدیرکل تأمین اجتماعی یزد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال زمینه اشتغال 4۲۰۰ نفر از جویندگان کار با معرفی آنها از سوی مراکز کاریابی به کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و برقراری بیمه در استان فراهم شده است.
PDF سه‌شنبه 16 مهر 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
استاندار یزد گفت: تسهیلات و منابع پرداختی بانک‌ها به افراد، شرکت‌ها، واحدهای صنعتی و تولیدی همه باید در قالب برنامه‌های مدون و دقیق در راستای توسعه استان، ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید هزینه شود.
استان یزد با بالغ بر ۱۷۰۰ هکتار گلخانه تولید خیار سبز از تولیدکننده‌های شاخص این صیفی در کشور است که البته بخش اعظم آن نیز به خارج از کشور صادر می‌شود،
مدیر اداره منابع آب شهرستان شهرکرد با اشاره به کاهش ذخایر آب زیرزمینی در دشت شهرکرد، گفت: دشت شهرکرد به مدت 4 سال دیگر ممنوعه بحرانی اعلام شد