• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98173
+
-

منهای فوتبال

  پایان کار برادران عالمیان در لیگ فرانسه
با اعلام فدراسیون تنیس روی میز فرانسه دیدارهای باقی‌مانده از مسابقات باشگاهی این کشور در سطوح مختلف برگزار نخواهد شد. این تصمیم به‌خاطر سلامت ورزشکاران و مربیان و دست‌اندرکاران و همچنین تغییرات در مسابقات و تقویم فدراسیون جهانی گرفته شده است. پرونده لیگ‌های A و B زنان و مردان فرانسه که تا هفته دوازدهم برگزار شده بود در پایان همین هفته و بدون تعیین قهرمان بسته خواهد شد. بدین‌ترتیب پایان فعالیت نوشاد عالمیان و نیما عالمیان در این فصل از رقابت‌های لیگ فرانسه زودتر از موعد مقرر سر رسیده است. در جریان این فصل از رقابت‌های لیگ فرانسه، نیما عالمیان در لیگA برای تیم ویلانوا بازی می‌کرد و نوشاد عالمیان با تیم تورین فویلارد در لیگ B حضور داشت.

   حمیده عباسعلی پس از جراحی به تهران بازگشت
حمیده عباسعلی 12اسفند سال گذشته و در جریان دیدار فینال رقابت‌های لیگ جهانی سالزبورگ در اتریش در ثانیه‌های پایانی مقابل حریف ایتالیایی به‌شدت آسیب دید و دچار پارگی رباط ACL زانو شد. وی سپس راهی آلمان شد و در هانوفر توسط دکتر بابک زرگر امینی تحت عمل جراحی قرار گرفت. عباسعلی پس از انجام عمل جراحی کار فیزیوتراپی و تمرین طبق نظر پزشک‌ را آغاز کرد و طبق اعلام پزشک معالجش اکنون بدون نیاز به عصا قادر به راه رفتن و انجام برخی از تمرینات سبک است. با گذشت 40روز از انجام عمل جراحی، عباسعلی به همراه سرمربی تیم ملی که وی نیز در این مدت همراه او بود، روز گذشته به ایران بازگشت.

   یزدانی: تعویق المپیک به ضرر من شد
امیرمحمد یزدانی، ملی‌پوش کشتی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان درباره به تعویق افتادن بازی‌های المپیک گفت: «المپیک که به تعویق افتاد به نوعی برای همه خوب شد و حالا همه امید به ملی‌پوش شدن دارند، اما فکر می‌کنم برای من و حتی امیرحسین مقصودی این خیلی خوب نبود و به ضررمان شد. چون سن‌مان کم است و هنوز قد و وزن‌مان جای رشد زیادی دارد. شاید امکان اینکه دوباره در 65کیلوگرم کشتی بگیرم را از دست بدهم. مثلا بهنام احسان‌پور دیگر رشد وزنی ندارد و روزبه‌روز بیشتر در 65کیلوگرم جا می‌افتد، ولی ما ممکن است وزن‌مان در این یک سال بالاتر برود. به همین‌خاطر شاید مجبور شوم در این مدت که المپیک به تعویق افتاده به 74کیلوگرم بروم، چون هم‌اکنون حدود 70کیلو هستم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید