• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 3 اسفند 1398
کد مطلب : 95680
+
-

صدای استان‌ها

هفت‌خان خانه روستایی
ساکن سنندج هستم و پدرم می‌خواهد خانه‌ای در روستا بسازد و از وام روستایی استفاده کند. پدرم بارها برای گرفتن وام و تهیه نقشه به دهگلان رفت و هر روز بهانه آوردند و خلاصه هفت‌خان رستمی برایش درست کردند. از مسئولان مربوطه درخواست دارم موضوع را بررسی کنند.
اسماعیلی از کردستان

کمبود داروهای بیماران خاص
بیماران خاص در وضعیت مناسب قرار ندارند و به دلیل کمیاب بودن بخشی از داروها، به‌ناچار به دیگر کلان‌شهرها مراجعه می‌کنند. هزینه ایاب و ذهاب و هزینه سنگین درمان مانع برخورداری از تغذیه استاندارد می‌شود که برای بیمار ضروری است. لطفا برای راه‌اندازی مرکز عرضه داروی بیماران خاص چاره‌ای اندیشیده شود.
حسین صفاری از کرمانشاه

نبود آی.سی.یو در بیمارستان
بیمارستان خصوصی ارجمند آی.سی.یو ندارد و بیمار را برای خدمات مراقبت‌های ویژه به بیمارستانی دیگر می‌فرستند.
یک شهروند از کرمان

کنترل ترافیک
از پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان تقاضا داریم برای کنترل ترافیک مرکز شهر، به‌ویژه هنگام بارندگی، اقدامات لازم را انجام دهند. مشکل یادشده این روزها، به‌ویژه در غروب‌ها، تشدید می‌شود.
قربانی از زنجان

اتوبوس‌های فرسوده دیزج
اتوبوس‌های محله دیزج فرسوده است و طی کردن مسیر طولانی میدان به دیزج و برعکس با این اتوبوس‌ها واقعا مشکل است. از مسئولان می‌خواهیم اتوبوس‌های جدید را جایگزین این اتوبوس‌ها کنند.
نجفی از همدان

تردد کامیون‌ها در مسیر قزوین - کرج
دلیل اصلی تصادف‌های جاده‌ای در بزگراه قزوین - کرج تردد کامیون‌ها از این مسیر است. لطفا با انتقال این نوع ترددها به جاده قدیم این مسیر را برای خودروهای سواری ایمن کنید.
نجفی از قزوین

ریختن دارو و آمپول در سطل زباله
سطل زباله مقابل درمانگاه و داروخانه‌ای در پردیسان پر از دارو و انواع آمپول است. در این اوضاع اقتصادی چرا این داروها باید دور ریخته شود؟ آیا به تبعات بهداشتی ریختن دارو و آمپول در سطل زباله فکر شده است؟
جعفر جعفری از قم

این خبر را به اشتراک بگذارید