• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 1 دی 1398
کد مطلب : 90864
+
-

رفیق بی‌کلک، جلال

حمیدرضا علیپور |   حضور چرخشی مدافعان میانی در ترکیب پرسپولیس و نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی در چند بازی این تیم باعث شد شایعه اختلاف کالدرون و حسینی بر سر زبان‌ها بیفتد، اما گذر زمان نشان داد نه‌تنها رابطه این دو بد نیست، بلکه کالدرون به این بازیکن علاقه ویژه‌ای هم دارد. سیدجلال نیز در روزهای سخت پرسپولیس، نقش زیادی در برداشتن فشارها از دوش کالدرون داشته و این مربی هم به‌خوبی این موضوع را درک کرده است.

   اصلاح به سبک کالدرون
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری این بازی و درباره ‌بازی‌نکردن سیدجلال گفت: «حسینی چون همراه تیم تمرین نکرده 2بازی آینده را از دست خواهد داد. بازیکنی که 37سال دارد و 2هفته هم تمرین نکرده نمی‌تواند در تیم باشد و جایی در ترکیب من ندارد.» درست یک روز بعد از این مصاحبه، کالدرون اعلام کرد که حرف‌هایش بد ترجمه شده و او چنین حرفی نزده است. او در تصحیح صحبت‌های خود گفت: «اینجا وقتی یک تیم می‌بازد، بعضی خبرنگارها بعضی خبرها را عوض می‌کنند. من گفتم هیچ بازیکنی در تیم من وقتی 2هفته تمرین نکرده، نمی‌تواند با 2 روز تمرین قبل از مسابقه در ترکیب قرار بگیرد. حسینی یک کاپیتان نمونه است و ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم.»

   سیدجلال پشت کالدرون درآمد
کاپیتان پرسپولیس بعد از 3باخت این تیم برابر 3تیم مدعی تراکتور، سپاهان و شهرخودرو، زمانی که سرمربی سرخپوشان زیر فشار انتقادات بازیکنان تیم قرار گرفت، از کالدرون حمایت و به بازیکنان تأکید کرد که هیچ‌کس حق اعتراض ندارد و کسی نباید برای تیم حاشیه درست کند.

   جشن‌تولد برای دختر کاپیتان
سرمربی سرخپوشان در مدت حضور خود در پرسپولیس چندبار بازیکنان تیم را برای صرف ناهار دعوت کرده اما هرگز سابقه نداشته که بخواهد بازیکنی را سورپرایز کند. کالدرون در آخرین دعوت از بازیکنان در ضیافت ناهار بعد از اینکه متوجه شد درست همان روز تولد دختر کاپیتان تیم است، جشن تولد زیبایی برای او گرفت که این اقدام باعث شد خود حسینی هم حسابی سورپرایز شود.

   ستایش در شب یلدا
آخرین حمایت کالدرون از کاپیتان پرسپولیس در ویژه‌برنامه تلویزیونی شب یلدا بود؛ جایی که کالدرون در واکنش به سؤالات مجری برنامه در مورد وقت‌شناس‌ترین بازیکن تیمش گفت: «سیدجلال حسینی اگرچه سنش بالا‌ست اما آنقدر جدی کار می‌کند که انگار یک بازیکن 25ساله است. ما 4روز یک‌بار بازی می‌کنیم و سعی می‌کنم به او استراحت بدهم.»

   تشکر جالب کاپیتان از سرمربی
صحبت‌های کالدرون در برنامه تلویزیونی و تمجید ویژه او از سیدجلال باعث شد تا این بازیکن در تمرین سرخپوشان از مربی‌اش تشکر کند. سیدجلال در تمرین دیروز به کالدرون گفت: «می‌دانم زیر فشار زیادی هستید اما از اینکه به تیم احترام می‌گذارید، از شما ممنون هستم و امیدوارم که در کنار شما امسال هم بتوانیم قهرمان شویم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید