• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 14 آذر 1398
کد مطلب : 89536
+
-

حاشیه سیاست

  رهبری برنده بازی است
تقی آزاد ارمکی، از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی به خبرآنلاین گفته که هزینه ماجرای سهمیه‌بندی بنزین را رهبری داده است؛ نه اصولگرایان هزینه دادند نه اصلاح‌طلبان. این جامعه‌شناس گفت: حتی دولت هم هزینه‌اش را نداده ‌و شکست‌خورده و متهم است، ولی بازیگردان نبوده ‌و رهبری بازیگردان بوده است. باید اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خودشان را بازتعریف کنند در باب همین حادثه و اتفاقاتی که پیش رفت. اصولگرایان می‌خواستند اعتراضاتی را کلید بزنند که دولت را متهم و نظام سیاسی را سرنگون کنند، دولت هم می‌خواست برود به سمتی که با جامعه برخورد کند، رهبری هر دو را نجات داده ‌و برنده بازی هم رهبری است. از امروز به بعد رهبری تصمیم خواهد گرفت.

  جنتی: با قانون فعلی، امکان شایسته‌گزینی نیست
آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان با اشاره به نقص قانون فعلی انتخابات، گفت: شایسته‌گزینی با این قانونی که در اختیار داریم، برای شورای نگهبان امکان‌پذیر نیست، لذا ما براساس شروطی که در قانون فعلی و به‌صورت حداقلی است، صلاحیت‌های‌ داوطلبان را بررسی می‌کنیم.(ایسنا)

  لغو دعوت کرباسچی در دقیقه‌90
غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با انتشار توییتی، نوشت: «از دیروز با اصرار زیاد از من خواستند در برنامه عصرانه شبکه افق صحبت کنم. من با این ملاحظه که نمی‌آیم فحاشی کنم و حرف خود را می‌زنم، دعوت را پذیرفتم. تا ساعت ٧ امشب یعنی زمان آغاز برنامه بارها پیام دادند و تلفن زدند. وقتی رسیدم، مستقیم به اتاق گریم رفتم و بعد استودیو. تیتراژ برنامه که شروع شد، گفتند به اتاق بغل بروم! مدیرشبکه با خجالت بسیار آمد که میرباقری، معاون سیما مخالف است! نفهمیدم به‌خاطر موسوی بود یا حضورمن و یا هردو. دلم برای مجری حیران‌شده و جوانان دست‌اندرکار و عذرخواهی مکررشان سوخت.»

این خبر را به اشتراک بگذارید