• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223356
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  جمعی از کارگران سراسرکشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
  غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه با صدور احکامی، حمزه خلیلی و امیر قطبی را به‌عنوان نمایندگان این قوه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما منصوب کرد.
  حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا در ایجاد تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.
  حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس اعلام کرد: از فراجا برای اجرای طرح «نور» حمایت می‌کنیم.
  طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور سرلشکر محمدباقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.
  امیرحسین بانکی‌پور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه دستگاه‌ها باید از پلیس در اجرای قانون حجاب حمایت و به آن کمک کنند.
  علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای ‌عالی امنیت ملی به‌منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس وارد سن‌پترزبورگ شد.
  عبدالله العنزی، سفیر عربستان در تهران از تعیین سرکنسول جدید این کشور در مشهد و سفر قریب‌الوقوع معاون فیصل بن فرحان به تهران خبر داد.
  نمایندگان مجلس ایرادهای شورای نگهبان به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» و همچنین طرح دوفوریتی «کنترل و ساماندهی اجاره‌بهای املاک مسکونی» را رفع کردند.
 علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا، ابرپروژه چندمنظوره ۲سد و نیروگاه و انتقال آب که توسط پیمانکاران ایرانی احداث شده است، افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید