• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86540
+
-

صدای استان‌ها

   مسافربران شخصی
تاکسیرانی شیراز مدام شرایط را برای رانندگان سخت‌تر می‌کند. در حالی که مسافربران شخصی در همه جای شهر حضور دارند و باید شرایطی برای رانندگان تاکسی فراهم شود که برای فعالیت انگیزه داشته باشند.
موسوی از فارس

   مشکل اجاره‌نشینان
چرا هیچ نهادی بر اجاره‌بها نظارت ندارد؟ من یک زن با یک بچه بدون سرپرست هستم و منبع درآمدی هم ندارم. با این اجاره‌های نجومی نمی‌توانم خانه‌ای اجاره کنم. چرا شورای شهر مشهد، شهرداری، فرمانداری و سایر مسئولان به این موضوع و مشکل همه‌گیر توجه و رسیدگی نمی‌کنند؟
شهروندی از خراسان‌رضوی

   سگ‌های ولگرد در فردیس
فردیس پر از سگ ولگرد شده است. از شهرداری تقاضا داریم که فکری به حال این وضع بکند. 
مهین ترابی از البرز

   زیرگذرهای عابر پیاده
زیرگذرهای عابر پیاده در شهر اصفهان در برخی از مواقع موجب به وجود آمدن ناامنی‌های اجتماعی می‌شود، زیرا تردد در آنها بسیار اندک است و مراکز تجاری که در آنها وجود دارند هم در بیشتر اوقات تعطیل هستند. همچنین در فصل سرما به دلیل بارش باران، آب به داخل این زیرگذرها نفوذ کرده است، تردد مردم را با مشکلات بسیاری همراه می‌کند.
عزیز مشکاتی از اصفهان 

   ضرورت نصب علائم رانندگی
روستاهای مازندران جمعیت نسبتا بالایی دارند. به همین دلیل مدارس روستایی این استان، دانش‌آموزان زیادی دارد. انتظار می‌رود روبه‌روی مدارس روستایی که در نزدیک جاده‌ها هستند، علائم رانندگی نصب شود.
نصیری از مازندران

   ترافیک در بلوار 15 خرداد
ترافیک همیشگی در بلوار ۱۵ خرداد به دلیل وجود یک فروشگاه بزرگ و نبود پارکینگ و رعایت نکردن برخی رانندگان موجب اذیت و آزار سایر شهروندان می‌شود. 
یک شهروند از قم

   دانش‌آموزان از تحصیل بازمانده
بسیاری از دانش‌آموزان در روستاهای بشاگرد امسال هم به دلیل نبود مدرسه در روستا و خطرهایی که جاده‌های کوهستانی دارد، از تحصیل بازماندند. آیا مسئولان برنامه‌ای برای حل این مشکلات دارند؟
رضا شیخی از هرمزگان 

این خبر را به اشتراک بگذارید