• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 4 مهر 1398
کد مطلب : 81054
+
-

محمد دفاعی به‌جای محمد هجومی



روز یکشنبه در بازی پرسپولیس و استقلال برای دومین هفته متوالی محمد نادری نیمکت‌نشین شد تا به صلاحدید کالدرون یک‌بار دیگر محمد انصاری در پست مدافع چپ برای سرخپوشان به میدان برود. با توجه به نمایش خوب محمد نادری در2 بازی نخست و حضور مؤثر او در حملات پرسپولیس، خیلی از هواداران از این تصمیم کالدرون متعجب شده و خواستار حضور محمد نادری بودند. اما دلیل این تصمیم کالدرون و نیمکت‌نشینی نادری چه بود؟
محمد نادری که نیم‌فصل دوم سال گذشته و در نبود انصاری به‌صورت قرضی به پرسپولیس پیوست، خیلی زود توانست با تکنیک و عملکرد خوبش تمام توجهات را به‌خود جلب کند. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در این فصل هم به سراغ این بازیکن رفت و یک‌بار دیگر قرارداد او را تمدید کرد. نادری در این فصل و در2 بازی اول سرخپوشان هم در ترکیب ثابت قرار داشت و حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. اما در بازگشت از تیم ملی در بازی برابر نفت آبادان ناگهان نیمکت‌نشین شد و در داربی پایتخت هم برخلاف انتظار در ترکیب اصلی قرار نگرفت. از اردوی پرسپولیس به گوش می‌رسد که کالدرون به‌دلیل ضعف نادری در دفاع ترجیح داده فعلا از او استفاده نکند.‌ سرمربی سرخپوشان معتقد است که این بازیکن خوش‌تکنیک دائما در کارهای هجومی حضور دارد و به همین دلیل در کارهای دفاعی به اندازه کافی همکاری نمی‌کند. اما در عوض انصاری وظایف دفاعی خود را بهتر انجام می‌دهد و به همین دلیل فعلا اولویت با بازی‌کردن انصاری است.
کالدرون روز گذشته در تمرین پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی با نادری انجام داد و از او خواست عملکرد خود را در بخش‌های دفاعی تقویت کند و برای حضور در ترکیب تیم تلاش بیشتری داشته باشد. نیمکت‌نشینی نادری در بازی‌های آینده احتمالا به از دست‌رفتن تیم ملی برای او منجر می‌شود و به همین دلیل این بازیکن باید تلاش بیشتری برای حضور در ترکیب انجام دهد. باید دید نادری در بازی‌های آینده دوباره می‌تواند اعتماد کالدرون را به‌خودش جلب کند یا خیر. شنیده‌ها از تمرین سرخپوشان حاکی از این است که در بازی حساس روز پنجشنبه پرسپولیس برابر سپاهان کالدرون دوباره از محمد انصاری در دفاع چپ استفاده خواهد کرد و نادری فعلا جایی در تفکرات سرمربی آرژانتینی نخواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید