• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 16 مرداد 1398
کد مطلب : 71063
+
-

37 سوال شورا از شهردار جدید هشتگرد

عضو شورای شهر هشتگرد جزئیات سوال از شهردار هشتگرد را تشریح کرد و گفت: شهردار از اعضای شورا درخواست یک فرصت جدید کرد و قول داد تا مشکلات رفع شود، اما با گذشت یک سال هنوز مشکلات پابرجاست.
«علی گلرخی» در گفت‌و‌گو با فارس از تشکیل جلسه شورا برای سوال از شهردار شهر جدید هشتگرد خبر داد و افزود: جلسه شورا جلسه طرح سوال از شهردار شهر جدید هشتگرد «اصغر آقایی» است که به دلیل نارضایتی‌های مردم از مدیریت شهری و مشکلات متعددی که اعضای شورا در اداره شهر شاهد بودند تشکیل می‌شود.
گلرخی در تشریح این موضوع گفت: اعضای شورا در ابتدا سعی می‌کردند با تذکرات شفاهی به شهردار و معاونین او مشکلات را حل کنند، اما با توجه به بالا گرفتن مشکلات و بی‌توجهی شهردار، شورای شهر تصمیم گرفت تا طی جلسه رسمی از شهردار سوال و مشکلات را پیگیری کنند.
عضو شورای شهر جدید هشتگرد درباره موضوع سوالات این جلسه اضافه کرد: برای این جلسه 37‌سوال طراحی شده است که موضوعاتی مثل اداره شهر، قراردادهای شهرداری در سال‌های گذشته، جابه‌جایی پرسنل شهرداری، فروش املاک، تکریم ارباب رجوع، ناعدالتی، پرداخت‌های غیرقانونی و موضوعات دیگر را شامل می‌شود.

وی در ادامه به سابقه این مشکلات اشاره و عنوان کرد: سال گذشته نیز جلسه طرح سوالی تشکیل شد که چهارچوب سوالات همین سوالاتی بود که در این جلسه قرار است مطرح شود که در آن جلسه شهردار از اعضای شورا درخواست یک فرصت جدید کرد و قول داد تا مشکلات رفع شود، اما هنوز مشکلات پابرجاست.
گلرخی در ادامه افزود: در چند ماه گذشته بازرسی‌های متعددی از شهرداری توسط سازمان بازرسی کشور و بازرسی وزارت کشور صورت گرفته است که این نشان از وجود مشکلات متعددی در شهرداری است و این مشکلات حساسیت‌های نهادهای نظارتی را هم در بر داشته است و امیدواریم این پیگیری‌ها به نتایج مناسبی منتج شود، چراکه حق مردم و بیت‌المال باید با نهایت توجه و دقت مدیریت شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید