• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69198
+
-

4518 طرح اشتغال روستایی در انتظار تسهیلات

اشتغال
4518 طرح اشتغال روستایی در انتظار تسهیلات

4 هزار و ۵۱۸ طرح در قالب اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان کردستان به مبلغ ۴۵۲ میلیارد تومان در انتظار پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل است. به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: از ابتدای اجرای این طرح(سال ۹۶) تاکنون ۲۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب 3 هزار و ۱۱۹ طرح در استان پرداخت شده است. 

«برهان صلواتی» با اشاره به این‌که این مبلغ شامل ۸۴ درصد مبلغ تخصیص یافته است، اظهار کرد: در این مدت 5 هزار و ۷۳۶ فرصت شغلی جدید با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مناطق مختلف این استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 4 هزار و ۵۱۸ طرح با ۹ هزار و ۷۴ فرصت شغلی برای دریافت تسهیلات به 4 بانک عامل معرفی شده‌اند، اضافه کرد: برای این تعداد طرح 4 هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
این مسئول با اشاره به این‌که تاکنون 3 هزار و ۱۲۷ طرح در بانک‌ها مصوب شده است، افزود: برای این میزان طرح ۲ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که به مرور در حال پرداخت از سوی بانک‌های عامل است. 


ایجاد ۲ هزار و ۲۳۲ فرصت شغلی مستقیم 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این‌که در اجرای این طرح بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداختی را به مبلغ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال دارد، گفت: با این میزان پرداختی ۲ هزار و ۲۳۲ فرصت شغلی مستقیم در ۹۱۷ طرح سرمایه‌گذاری ایجاد شده است. صلواتی تاکید کرد: همه اطلاعات طرح‌های پرداختی با ذکر آدرس، مبلغ پرداختی و عنوان طرح و فعالیت در پورتال اداره کل تعاون استان در دسترس عموم قرار گرفته و مردم می‌توانند به عنوان ناظر طرح‌ها تخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت برای تعیین تکلیف طرح و تسهیلات اقدام شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید