• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68937
+
-

گالری مهر حوزه هنری بیجار افتتاح شد

هنر
گالری مهر حوزه هنری بیجار افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی و همچنین جمعی از هنرمندان گالری مهر حوزه هنری بیجار افتتاح شد. به گزارش مهر، در جریان برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از آثار هنرمندان برجسته تجسمی بیجار نیز برای اولین بار در گالری مهر حوزه هنری این شهرستان گشایش یافت.

گالری مهر حوزه هنری بیجار در سینما آزادی این شهر واقع شده است و از این پس به صورت هفتگی میزبان آثار تجسمی هنرمندان این شهرستان است.  رئیس حوزه هنری استان کردستان در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه این گالری اظهار کرد: تلاش برای توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر استان یکی از اولویت‌های بسیار مهم حوزه هنری انقلاب اسلامی است.  «امین مرادی» گفت: از این پس و به صورت رایگان گالری مهر حوزه هنری بیجار در اختیار هنرمندان است و این عزیزان می‌توانند نمایشگاه‌های خود را برای بازدید علاقه‌مندان و مردم برگزار کنند.

در مراسم افتتاح گالری مهر حوزه هنری بیجار، علاوه بر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان و رئیس حوزه هنری این استان جمع زیادی از مسئولان و مدیران شهرستان بیجار نیز حضور داشتند. همچنین در نمایشگاه حاضر در گالری مهر حوزه هنری بیجار آثار ۲۵ هنرمند در حوزه‌های نقاشی، عکاسی، طراحی، کاریکاتور و پوستر به نمایش عمومی درآمده است. این نمایشگاه تا ۱۰ روز آینده در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر آماده پذیرای علاقه‌مندان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید