• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65242
+
-

ماجرای آدم‌ربایی که عاشق بوی عطر طعمه‌اش شد

ماجرای آدم‌ربایی که عاشق بوی عطر طعمه‌اش شد

همه‌‌چیز از تبلیغات در اینستاگرام شروع شد. دختر ورزشکار که صفحه‌اش در اینستاگرام صدها هزار فالوئر داشت، وقتی برای بستن قرارداد تبلیغات به ملاقات مرد جوان رفت، قدم در دام سیاهی گذاشت که از قبل برایش پهن شده بود.
به گزارش همشهری، چند روز پیش راننده خودرویی هنگام عبور از اتوبان آزادگان چشمش به دختری جوان افتاد که زخمی و خون‌آلود کنار اتوبان رها شده بود. دختر جوان که توان راه رفتن نداشت با تکان دادن دست از راننده درخواست کمک کرد و وی او را به بیمارستان انتقال داد. دختر جوان تحت درمان قرار گرفت و پس از پانسمان زخم‌هایش راهی اداره پلیس شد تا از جوانی که قصد آزار و اذیت او را داشت، شکایت کند.

ملاقات شوم
دختر جوان که ورزشکار و مربی بدنسازی است درباره حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به افسر تحقیق گفت: علاوه بر ورزش در اینستاگرام کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهم و چون چندصد هزار نفر فالوئر دارم جوانی به نام محسن برایم پیغام فرستاد و خواست با من قرارداد تبلیغات ببندد. او می‌گفت که از دوبی پودرهای بدنسازی وارد می‌کند و در ایران می‌فروشد. با هم توافق اولیه را انجام دادیم و چند روز بعد قرار ملاقات گذاشتیم تا هم به‌عنوان دستمزد پودرهای بدنسازی را به من بدهد که در اختیار شاگردانم قرار دهم و هم قرارداد ببندیم. آن روز وقتی سوار خودروی محسن شدم ناگهان در بین راه درها را قفل کرد. وقتی اعتراض کردم گفت می‌خواهد مرا به باغ شخصی دوستش در خارج از تهران ببرد. این را که شنیدم داد و فریاد راه انداختم و مخالفت کردم. از او خواستم توقف کند تا از ماشین پیاده شوم اما او به جای توقف سرعتش را بیشتر کرد. این شد که با او درگیر شدم و با مشت و لگد به جانش افتادم تا ماشین را متوقف کند. او اما چاقویی زیرگلویم گذاشت و تهدید کرد که اگر سکوت نکنم مرا به قتل می‌رساند. با وجود این، دست از جدال با وی برنداشتم و آنقدر به فرمان ماشینش لگد زدم که ناچار شد سرعتش را کم کند.
شاکی ادامه داد: فکر می‌کنم اتوبان آزادگان بودیم که او ناگهان کیف و موبایلم را از دستم گرفت و روی صندلی عقب انداخت. من نیز از فرصت استفاده کردم و درحالی‌که سرعت ماشین نسبتا کم بود در را باز کرده و خودم را به بیرون پرتاب کردم. در این حادثه به‌شدت مجروح شدم و محسن با سرقت کیف و موبایلم متواری شد.

عطر 8میلیونی 
دختر جوان شکایتش را مطرح کرد و از پلیس برای دستگیری متهم و بازگرداندن کیفش کمک خواست؛ چرا که به گفته خودش داخل کیف او یک شیشه عطر 8میلیون تومانی بود که وی به‌تازگی آن را از برادرش هدیه گرفته بود و ارزش زیادی برایش داشت.
با این شکایت، پرونده‌ای پیش روی بازپرس جنایی تهران تشکیل شد و گروهی از مأموران تحقیقات خود را برای بازداشت متهم شروع کردند. طولی نکشید که با سرنخ‌هایی که دختر ورزشکار در اختیار پلیس قرار داده بود، متهم شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی، تهدید و سرقت اقرار کرد اما وقتی متوجه شد که شاکی درخواست عطر گرانقیمتش را کرده مدعی شد که چون عاشق بوی عطر دختر جوان شده بود، در این مدت آن را استفاده کرده و تقریبا همه شیشه را خالی کرده است.این پسر 25ساله در بازجویی‌ها گفت: وقتی با صفحه دختر جوان در اینستاگرام آشنا شدم و به او پیام دادم در ابتدا نیتم فقط تبلیغ کسب و کارم بود؛ چون او مربی بدنسازی بود و فالوئرهای زیادی داشت اما وقتی او را دیدم، وسوسه شدم و نقشه کشیدم که وی را بربایم. وی ادامه داد: روز حادثه وقتی سوار ماشینم شد به او پیشنهاد دادم تا به باغ دوستم برویم اما او مخالفت کرد و می‌خواست از ماشین پیاده شود. با هم درگیر شدیم و من از چاقو استفاده کردم تا مجبور به سکوتش کنم که او دست بردار نبود و در نهایت هم خودش را به بیرون پرت کرد و من از ترس فرار کردم.
وی ادامه داد: کیف و موبایلش را سرقت کردم اما وقتی دختر جوان خودش را به بیرون پرت کرد، کمی جلوتر موبایلش را به بیرون انداختم. محتویات کیفش را هم دزدیدم و در این مدت از عطر گرانقیمتش نیز استفاده کردم اما فکر نمی‌کردم 8میلیون تومان ارزش داشته باشد.
این متهم پس از اعتراف به اجرای نقشه شوم، با قرار قانونی روانه زندان شد. از سوی دیگر قاضی جنایی پس از تکمیل تحقیقات کیفرخواست پرونده را صادر کرد و متهم به‌زودی در دادگاه کیفری به اتهام آدم‌ربایی، تهدید و سرقت مقرون به آزار محاکمه خواهد شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید