• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61195
+
-

ورود دادستان ایلام به تصادفات مرگبار بلوار پژوهش

بلوار پژوهش ایلام که یکی از بلوارهای اصلی و ارتباط‌دهنده شهر ایلام با مراکز دانشگاهی آن است، مستعد وقوع حوادث و تصادفات مرگ‌آفرین است. به گزارش تسنیم، در بلوار پژوهش ایلام، به دلیل وضعیت مکانی و انسانی آن و نبود تجهیزات کنترلی، گهگاه مرگ جوانی اتفاق می‌افتد. نبود سرعتکاه، چراغ و دوربین کنترل سرعت و حضور پلیس این بلوار را به بلوار مرگ تبدیل کرده است.

این در حالی است که پیگیری رسانه‌ها در بیان مطالبات مردم برای چاره‌اندیشی در این خصوص توسط مسئولان شهری بی‌پاسخ مانده است.«یوسفی» کارشناس ترافیک شهری، وجود میدان دانشگاه آزاد قبل از زیرگذر و نبود سرعتکاه را عامل تصادفات بسیار در این بلوار می‌داند و ضمن درخواست اصلاح هندسی محل، پیشنهاد نصب سرعتکاه و تجهیزات کنترلی محسوس و نامحسوس را راهکار پیشگیری از تصادفات آن عنوان می‌کند.

اصلاح هندسی، نصب تجهیزات کنترلی محسوس و نامحسوس از مطالبات مردمی است که تاکنون برای آن چاره‌ای اندیشیده نشده است و به همین دلیل شهروندان برای دادخواهی مطالبات خود را به دادستان ایلام ارجاع داده‌اند.

«افشار خسروی‌زاده» دادستان ایلام نیز می‌گوید: با توجه به حساسیت موضوع، در راستای پیشگیری از وقوع جرائم مختلف، مطالبات مردم به منظور چاره‌اندیشی در ارتباط با تصادفات بلوار پژوهش ایلام در نامه‌ای از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ایلام برای برطرف شدن مشکلات موجود در آن منطقه که باعث سلب آرامش عموم مردم به‌ویژه اهالی‌ و ساکنان محله شده، ابلاغ و نصب دوربین و سرعتگیر و سایر عوامل بازدارنده در این مسیر نیز از متولیان امر درخواست شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید