• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 25 فروردین 1403
کد مطلب : 222179
+
-

4حادثه مرگبار در آخر هفته پایتخت

به‌دنبال وقوع ۴حادثه مرگبار در پایتخت، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این حوادث آغاز شده است.
به‌گزارش همشهری، شامگاه چهارشنبه 22فروردین‌ماه 2نفر پسری جوان را به بیمارستانی در غرب تهران انتقال دادند. آثار ضرب‌وجرح روی بدن پسر وجود داشت و با مرگ او بر اثر شدت خونریزی، ماجرا به بازپرس جنایی گزارش شد. یکی از 2نفری که متوفی را به بیمارستان انتقال داده بودند، به ماموران گفت: من و دوستم در حال عبور از بزرگراهی در غرب تهران بودیم که جوان زخمی را در حاشیه بزرگراه پیدا کردیم و به قصد کمک وی را به بیمارستان رساندیم. ما احتمال می‌دهیم که او تصادف کرده است.
اظهارات این دو نفر مشکوک بود و به دستور قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران تحقیقات ادامه یافت تا اینکه پدر قربانی شناسایی شد. او گفت: پسرم معتاد به مواد‌ مخدر بود و من و همسرم او را به کمپی در منطقه کن برده بودیم تا اینکه صبح پنجشنبه مسئولان کمپ با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که حال پسرم به دلیل مصرف بیش‌ازحد مواد بد شده و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
در ادامه مشخص شد که کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز است و به‌نظر می‌رسد مسئولان آنجا با شکنجه، معتادان را مجبور به ترک اعتیاد می‌کنند. از سوی دیگر با پیداشدن فیلم دوربین‌های مداربسته که مسئولان کمپ پنهان کرده بودند، معلوم شد جوان جان‌باخته در آنجا توسط چند مرد با چوب و چماق و میله آهنی شکنجه شده بوده است. با این اطلاعات دستور پلمب کمپ غیرمجاز و بازداشت 9 نفر پرسنل آن صادر شد.
دومین حادثه مرگبار روز چهارشنبه در شمال‌شرق تهران رخ داد. قربانی مرد 82ساله بازنشسته‌ای بود که برای ورزش و پیاده‌روی به پارک رفته بود ولی هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود. در این حادثه یک گلوله ساچمه‌ای با سر مقتول برخورد کرده بود. تحقیقات برای کشف راز این شلیک ادامه دارد.
سومین پرونده درباره مرگ پسری 12ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای از اسلحه بادی بود. پدر قربانی توضیح داد که پسرش با تفنگ بادی‌ای که تازه برای او خریده بوده سرگرم بازی بوده است که ناگهان گلوله‌ای شلیک شده و به سرش اصابت کرده است. تحقیقات در این پرونده نیز ادامه دارد. اما چهارمین و آخرین پرونده‌ای که در تعطیلات آخر هفته در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد درباره مرگ مردی 60ساله در یکی از محله‌های پایتخت بود. این مرد در جریان دعوا با همسایه‌ها بر سر پمپ آب بر اثر ضربه‌ای که به سرش وارد شده جان باخته است. به‌دنبال این حادثه ماموران راهی محل حادثه شدند و دریافتند که قربانی بر سر نصب و وصل کردن پمپ با همسایه‌هایش درگیر شده بود. در ادامه  4نفر از همسایه‌ها که با وی درگیر شده بودند بازداشت شدند اما ادعا کردند که هیچ ضربه‌ای به مقتول نزده‌اند. با این حال  تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید