• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58809
+
-

افزایش مناطق شهرداری مشهد با موافقت وزارت کشور

خبر
افزایش مناطق شهرداری مشهد با موافقت وزارت کشور

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر مشهد از افزایش تعداد مناطق شهرداری مشهد با موافقت وزارت کشور خبر داد. به گزارش تسنیم «بتول گندمی» با اشاره به مصوبه شورای شهر مشهد مبنی بر افزایش تعداد مناطق شهرداری به 17 مورد اظهار کرد: اجرایی شدن این مصوبه نیازمند اخذ تاییدیه از سوی وزارت کشور بود که در نهایت پس از بررسی‌های لازم و ارائه دلایل توجیهی از سوی شورای شهر و شهرداری به استانداری، نامه به وزارت کشور ارسال شده است. 

وی از موافقت وزارت کشور با این مصوبه شورای شهر مشهد خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال منطقه 9 شهرداری، به 2 منطقه 9 و 17 تقسیم می‌شود، همچنین شهرداری به منظور ادامه اجرای این مصوبه و تقسیم‌بندی سایر مناطق در سال‌های آتی همزمان با ارائه بودجه سنواتی برنامه خود را به شورا اعلام می‌‌کند. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر مشهد افزود: معاونت برنامه‌ریزی و سازمان فاوای شهرداری نیز در حال انجام اقدامات زیرساختی لازم هستند. 
گندمی بیان کرد: براساس مصوبه شورا تقسیم مناطق نباید هزینه و بار مالی به شهرداری و مدیریت شهری تحمیل کند، در همین راستا شهرداری باید از ساختمان‌ها، امکانات و تجهیزات خود متناسب با وضع موجود بهره ببرد. در حوزه نیروی انسانی نیز از ظرفیت‌های شهرداری استفاده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید