• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52401
+
-

صدای استان‌ها

   تفاوت قیمت نان در نقاط مختلف 
قیمت نان در نانوایی‌های شهر تفاوت زیادی دارد. بسیاری از نانواها کیفیت نان را بهانه افزایش قیمت قرار می‌دهند در حالی که کیفیت‌ نان‌ها تفاوت چندانی با هم ندارند. مسئولان نظارت کنند. 
یک شهروند از البرز

   ساماندهی پیاده‌روها
برخی از پیاده‌روهای شهر دامغان از مدتی پیش تخریب شده و هنوز اصلاح نشده است. این پیاده‌روها به حال خود رها شده‌اند و در زمان بارندگی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کنند. از شهرداری می‌خواهم این پیاده‌روها را ساماندهی کند. 
رحیمی از سمنان 

   افزایش کرایه تاکسی در همدان 
شهر همدان تاکسی‌های فرسوده زیادی دارد. با وجود این‌که این تاکسی‌های فرسوده باید از رده خارج شوند، هنوز در شهر تردد می‌کنند. این در حالی است که مسئولان قصد دارند کرایه‌ها را هم 30درصد افزایش دهند. افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در چنین شرایطی اصلا منطقی نیست. 
فریدونی از همدان 

   مطالبه‌ پیمانکاران شهرداری سنندج 
بسیاری از پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری سنندج هنوز مطالبه‌های سال 95 خود را دریافت نکرده‌اند. کارگران چطور باید اعتماد کنند و در سال جدید با ما همکاری کنند؟ مسئولان شهرداری برای حل مشکل چاره‌ای بیندیشند. 
یکی از پیمانکاران از کردستان 

   مشکلات کارگران ساختمانی
روند افزایش قیمت اجناس به‌ویژه کالاهای اساسی ادامه دارد. ما جمعی از کارگران ساختمانی هستیم که به صورت فصلی کار داریم و ممکن است چند ماه بیکار باشیم. از سوی دیگر گرانی‌ها بر رکود ساخت‌و‌ساز هم اثر گذشته است و دوره بیکاری ما افزایش یافته است. اغلب ما متاهل هستیم و فرزند داریم. هزینه‌ها آنقدر سرسام‌آور شده که ناچار می‌شویم بسیاری از هزینه‌های ضروری را هم حذف کنیم،‌ اما باز هم حقوقمان کفاف گذران زندگی را نمی‌دهد. 
جعفری از مرکزی

   نصب آسانسور برای پل‌های عابر
از شهرداری درخواست می‌کنم برای پل‌های عابر پیاده آسانسور در نظر بگیرند. خیلی از پل‌های عابر پیاده شهر رشت برقی نیستند. آسانسور   به‌ویژه افرادی که با ویلچر تردد می‌کنند ضروری است. 
سعادت از گیلان 

این خبر را به اشتراک بگذارید