• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 2 بهمن 1397
کد مطلب : 45564
+
-

درگیری مرگبار 2 مغازه‌دار

درگیری مرگبار 2 مغازه‌دار


درگیری بین 2 مرد مغازه‌دار به جنایت ختم شد.

به گزارش همشهری، ساعت 15 سی‌ام دی‌ماه به بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید درگیری میان 2جوان 30 و 35 ساله در بازار تهران منجر به قتل یکی از آنها شده است. با حضور قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل، مشخص شد درگیری میان 2 مرد مغازه‌دار رخ داده و یکی از آنها به‌شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

در ادامه متهم 30 ساله بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت: من و مقتول هر دو در بازار مغازه داریم، اما هر زمان با مقتول روبه‌رو می‌شدم، او بدون هیچ دلیل مشخصی شروع به فحاشی می‌کرد تا اینکه روز حادثه بار دیگر او را مقابل مغازه‌اش دیدم که باز هم شروع کرد به فحاشی. این موضوع باعث عصبانیتم شد و به او اعتراض کردم. ناگهان او با مشت ضربه‌ای به‌ صورتم زد و من به سمتش هجوم بردم و هلش دادم. مقتول تعادلش را از دست داد و با ویترین برخورد کرد. همین باعث شد شیشه‌ها بشکند و سر و صورت او زخمی شده و در نهایت جانش را از دست بدهد.

متهم پرونده در شرایطی مدعی شد که ابتدا مقتول به سمت او حمله‌ور شده است که بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته حقیقت را فاش کرد. این تصاویر نشان داد زمانی که مقتول در پیاده‌رو در حال عبور بوده ناگهان متهم از پشت سر به او نزدیک شده و او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و شیشه‌های تخریب شده ویترین باعث ایجاد جراحت مقتول از ناحیه گردن شده است.

به گفته سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم با قرار بازداشت موقت به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید