• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202497
+
-

جهان‌نما/غارت مغازه‌های بورلی‌هیلز


افزایش دزدی و غارت مغازه‌ها در شهر لس‌آنجلس آمریکا باعث شده تا بورلی‌هیلز که زمانی میزبان لوکس‌ترین فروشگاه‌های جهان بود اکنون به شهر ارواح تبدیل شود. شماری از فروشگاه‌های معروف و مشهورترین رستوران‌ها در این منطقه تعطیل شده‌ و ده‌ها تجارت موفق دیگر هم اعلام ورشکستگی کرده‌اند. گزارش پلیس لس‌آنجلس حاکی از آن است که در یک هفته اخیر حدود ۱۰هزار مورد سرقت در این شهر به ثبت رسیده است.

تعجب یک توریست از تفکیک جنسیتی در متروهای ژاپن

یک توریست با انتشار ویدئویی از بخش مخصوص بانوان خطوط مترو در ژاپن، از این موضوع تعجب می‌کند. ژاپن جزو کشورهایی است که با فرهنگ نسبتا محافظه‌کارانه اجتماعی، باید و نبایدهای سختگیرانه‌ای نیز درباره نوع پوشش افراد دارد. به‌عنوان مثال، پوشیدن لباس‌های بدون آستین بین زنان به نوعی تابو محسوب می‌شود. همچنین لباس‌های یقه‌باز و بدن‌نما نیز برای زنان رایج نیست.

وقتی سربازان اسرائیلی شورش می‌کنند

سربازان اسرائیلی در جریان یک جلسه آموزشی برای نیروهای پیاده نظام رژیم‌صهیونیستی دست به شورش زدند و اموال ارتش را تخریب کردند؛ اقداماتی که از افزایش نارضایتی در ارتش این رژیم حکایت دارد. اصرار بنیامین‌نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی، بر اعمال اصلاحات قضایی که اختیارات کابینه این رژیم را بیش از پیش افزایش می‌دهد نارضایتی‌ها در سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه ارتش صهیونیستی را به‌شدت افزایش داده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید