• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 29 دی 1397
کد مطلب : 45081
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

   اینترپل ایران روی خاوری فعال است

جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت: در مورد مرگ این فرد خبری نداریم. سردار ایوب سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتشار شایعاتی پیرامون مرگ محمودرضا خاوری، مدیر عامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی اختلاس 3هزار میلیاردی گفت: ما هنوز خبر دقیقی از این موضوع نداریم.
او گفته: اینترپل ایران روی مسئله خاوری فعال است.

  حتی سال 90هم اینقدر مشکل نداشتیم

رئیس‌سازمان برنامه و بودجه گفت: با همه مشکلات، طی 40 سال گذشته کشور را مدیریت کردیم و از این گردنه هم با موفقیت عبور خواهیم کرد. به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه طرف مقابل ما آدم نابخردی بوده است، اظهار داشت: دنیا اعتراف کرد که ترامپ، دنیا را با مشکل مواجه کرده؛ تا جایی که دولت خود را نیز تعطیل کرده است. معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: در سال 90تا 91با وجود آن تحریم‌ها، اینقدر با مشکل مواجه نشده بودیم.

  2مورد مشکوک

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال۵۸ می‌گوید: ۸روز قبل از تسخیر سفارت به‌واسطه نماینده امام در سپاه در جریان تصمیم دانشجویان قرار گرفتم اما تصور می‌کردم که این اقدام به اطلاع امام و شورای انقلاب رسیده است. به‌گزارش خبرآنلاین، جواد منصوری در پاسخ به این سؤال که بعضی‌ها گفتند افشای تلویزیونی اسناد به‌دست آمده از سفارت آمریکا اشتباه بود چون سوءاستفاده‌هایی از این قضیه شد. نظر شما چیست؟ گفت: حالا در بحث سوءاستفاده از اسناد 2مورد مشکوک دارد. آقای موسوی خوئینی‌ها به برخی افراد اصرار کرد و گفت:«در این اسناد بگردید، ببینید چیزی علیه بهشتی پیدا می‌کنید؟» دوم زمانی که بحث صلاحیت بنی‌صدر در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شد، اسناد مربوط به بنی‌صدر افشا نشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید