• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 15 اسفند 1401
کد مطلب : 187259
+
-

بهار ایران با کودکان ایران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران برنامه‌های ایام پایانی سال با عنوان «بهار ایران با کودکان ایران» را که در نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود، تشریح کرد. به گزارش همشهری، بخشی از گفته‌های احمد احمدی صدر نیز به همکاری داوطلبانه شهرداری تهران با سازمان‌های مسئول برای جمع‌آوری معتادان متجاهر اختصاص یافت. خلاصه‌ای از آنچه او درباره برنامه‌های سال نو و ماه رمضان اعلام کرد، در زیر آمده است.
«جشن بهار ایران» برای کودکان کار برگزار می‌شود که شامل بازدید آنها از شهربازی‌ها، سینما، مراسم جشن در بوستان‌ها و... است. مخاطب این جشن 5هزار کودک کار هستند.
پویش «نذر یاری» در‌ماه رمضان و سال‌نو بر چند محور تمرکز دارد. یکی آزاد‌سازی‌ زنان زندانی جرائم غیرعمد در تهران به این امید که تا پایان‌ماه مبارک این زنان در زندان نباشند. دیگری هم جمع‌آوری اسباب بازی برای کودکان کم برخوردار و کودکان کار است.
برای 3میلیون وعده افطاری ساده در روزهای ‌ماه رمضان برنامه‌ریزی شده است تا با اولویت دهک‌های پایین توزیع شود و از تولیدات و کار زنان سرپرست خانوار هم در آنها استفاده می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید