• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44874
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  اصولگرا، اصلاح طلب، معتدلین ناراحتند

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: تا زمانی که تلویزیون وامدار جریانات سیاسی است، امکان استقلال در آن وجود ندارد. مهاجری به اعتمادآنلاین گفت: وضعیت صداوسیما در دوره‌های گذشته هم خیلی خوب نبوده، اما هم‌اکنون بدجوری به قهقرا می‌رود. جالب است که بدانید حتی جریان‌های سیاسی اصولگرا هم از صداوسیما ناراحت هستند، اصلاح‌طلبان ناراحت، معتدلین ناراحت، مردم هم ناراحت هستند.

  مردم از آینده نامعلوم نگران هستند

بهزاد نبوی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب  در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مردم به منافع، امنیت و استقلال کشور توجه داشته و از طرف دیگر از آینده نامعلوم نگران هستند و حاضر نیستند در حرکتی شرکت کنند. اگر مردم به بیکاری، گرانی و نگرفتن دستمزد اعتراض دارند، سعی می‌کنند که اعتراضات خود را مسالمت‌‌آمیز و در چارچوب قانون برگزار کنند تا بهانه هم برای براندازان و هم سرکوب حداقل آزادی‌های موجود ندهند.

  سعید مرتضوی در زندان است

یک منبع آگاه در گفت وگو با ایسنا  با رد اخبار منتشره درباره خروج سعید مرتضوی از کشور، اعلام کرد که او هم‌اکنون در زندان است.

  خوئینی‌ها هیچ‌گاه در کنار اصلاح‌طلبان دیده نشد

صادق زیباکلام درباره انتقادهای تند موسوی خوئینی‌ها به مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی، بیان کرد: برای کسانی که هم او و مرحوم هاشمی را می‌شناسند و هم سیر تحولات اجتماعی و سیاسی ایران را ظرف ۴۰سال گذشته رصد کرده‌اند، خیلی مصاحبه آقای موسوی خوئینی‌ها شگفت‌آور نیست. به گزارش نامه‌نیوز، وی افزود: موسوی خوئینی‌ها هیچ‌گاه در کنار اصلاح‌طلبان دیده نشد. او همواره با سکوت از کنار تحولات مهم گذشت و همیشه با نیش و طعنه با کسانی که تغییر موضع دادند، برخورد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید