• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43939
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

پیام سیدحسین: می‌مانم و می‌جنگم

سیدحسین حسینی که با پست قبلی‌اش در اینستاگرام ظاهرا با استقلال خداحافظی کرده بود با پست جدیدش دوباره به این تیم سلام کرد! دروازه‌بان جوان استقلال در این پست طولانی تأکید کرده از چند باشگاه پیشنهادهای میلیاردی دریافت کرده اما چون طاقت دیدن ناراحتی هواداران را ندارد تصمیم به ماندن گرفته است. درباره حسینی و تصمیمش گفته می‌شود پیشنهاد قابل توجه او از تراکتورسازی بوده اما وقتی تراکتوری‌ها با اخباری قرارداد بستند، حسینی هم تکلیفش را فهمیده و این پست را منتشر کرده است.

تبریک پرسپولیسی به استقلالی

تولد مرتضی تبریزی باعث شده تعداد زیادی از پست‌ها و استوری‌های بازیکنان استقلال به او اختصاص پیدا کند. اما در میان تبریک‌های استقلالی‌ها، یک استوری از محسن ربیع‌خواه هم جلب توجه می‌کند که تولد تبریزی را صمیمانه به او تبریک گفته است. معمولا بازیکنان سرخابی تولد بازیکنان رقیب را تبریک نمی‌گویند اما ربیع‌خواه در این زمینه هم ساختارشکنی کرده است.

پیام زندی به ملی‌پوشان: شما قهرمانید

فریدون زندی با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از تیم‌ملی ایران حمایت کرد و به ملی‌پوشان ایران روحیه داد. این ملی‌پوش سابق به بر و بچه‌های تیم ملی تأکید کرد اگر در فرم سال‌های اخیرشان باشند قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. به گفته فریدون، پیروزی در نخستین بازی برای روحیه تیم و کسب اعتمادبه‌نفس خیلی مهم و تأثیرگذار است.

این خبر را به اشتراک بگذارید