• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42124
+
-

با مردم | حوادث

  بدرفتاری خودروسازان با مشتریان

 اردیبهشت امسال خودرویی از شرکت سایپا پیش‌خرید کردم که قرار بود نیمه دوم مرداد تحویل بدهند، اکنون نزدیک به 5‌ماه گذشته و هربار که مراجعه می‌کنم با بدترین لحن با من و امثال من برخورد می‌کنند. احترام به مشتری پیشکش، چگونه و از چه‌کسی باید ماشین‌مان را بگیریم؟
محمدزاده ‌از مرند

  قیمت‌ها را به زمستان پارسال برگردانید

 حالا که زمستان رسیده مسئولان همتی کنند و با هر روشی که می‌دانند قیمت‌ها را به سال گذشته در همین فصل برگردانند. از اول تابستان تا آخر آذرماه قیمت اجناس ضروری مردم به‌طور متوسط 3برابر شده است؛ یعنی قیمت همه کالاهای ضروری از 100 تا 300درصد افزایش یافته. بحث مردم اصلا افزایش قیمت آجیل و میوه و بادام و شیرینی و... نیست، همین تخمه معمولی که پای ثابت فوتبال‌دیدن مردم است در تیرماه کیلویی 8هزارتومن بود و اکنون 24هزارتومن قیمت دارد. قیمت‌ها را به زمستان پارسال بازگردانید.
ذوالفقاری

@ سد معبر روبه‌روی فروشگاه شهروند صادقیه

 مقابل فروشگاه شهروند صادقیه واقع در خیابان ستارخان، خیابان خسروشمالی، مغازه‌داران اجناس خود را در پیاده‌رو می‌گذارند، به‌طوری که تردد از پیاده‌رو برای ساکنین این محل مشکل شده است، از شهرداری منطقه ٢ تقاضای رسیدگی می‌شود.
دالایی از ساکنان محله

  بیکاری، نامزدی‌ام را بر‌هم زده است

 5‌ماه قبل نامزد کردم و بعد شرکتی که در آن مشغول به‌کار بودم تعطیل شد و من بیکار شدم. بیکاری نامزدی من را تحت‌الشعاع قرار داده و خانواده نامزدم اصرار دارند نامزدی منتفی شود. چرا مسئولان به فکر مردم نیستند و بی‌تدبیری‌های آنها به خانه و مسائل خصوصی بین آدم‌ها هم نفوذ دارد؟ به هر دری می‌زنم کاری پیدا نمی‌کنم.
مردانی از کرمانشاه

  دخالت آموزشگاه‌های رانندگی در قبولی مهارت‌آموزان

 تا چند سال پیش آموزشگاه‌های رانندگی فقط آموزش می‌دادند و مجاز نبودند در تأیید یا رد افراد آموزش‌دیده دخالت کنند، اما این روزها این آموزشگاه‌ها برای اینکه پول بیشتری بگیرند، امتحان مقدماتی برگزار می‌کنند و افراد را در امتحان رد می‌کنند. از مسئولان ذی‌ربط تقاضای رسیدگی دارم.
آزاد از قیامدشت

  پول‌های اضافی سامانه سماح بعد از اربعین به حساب‌مان نیامد

من و همسرم جهت رفتن به عتبات عالیات در سامانه سماح ثبت‌نام کردیم و هر نفر مبلغ 375هزار تومان پرداخت کردیم. گفته بودند بعد از اربعین مبلغ اضافی به‌حساب شما مسترد می‌شود اما متأسفانه تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است. افراد بسیاری هستند که قرار بود مبلغ اضافی به حساب‌شان بازگردد. مسئولان ذی‌ربط پاسخگو باشند.
میان‌آبادی از تهران

   سبد حمایتی به معلول بهزیستی نرسید

 از معلولان تحت پوشش شهر قرچک هستم که سبد حمایتی جدید دولت به‌حساب من واریز نشده است. با مراجعه به بهزیستی به من گفتند این سبد به شما تعلق نگرفته است. اگر سبد حمایتی دولت به یک معلول بهزیستی تحت پوشش تعلق نگیرد پس به چه‌کسی تعلق می‌گیرد؟
عطایی از قرچک ورامین

@ دانش‌آموز کلاس ششم جدول ضرب نمی‌داند!

 سیستم آموزشی جدیدی که در مدارس اجرایی می‌شود باعث بی‌سوادی شده است. محصل کلاس ششم هنوز جدول ضرب را درست بلد نیست، درحالی‌که در کارنامه‌ها همه نمرات خوب و عالی قید شده است. این چگونه سیستمی است؟
رضاوند از لرستان

  قانون مالک و سرقفلی پر از اشکال است

 قوانین مربوط به مالک و سرقفلی، پر از مشکل و ظالمانه است. لطفا مسؤلان در رابطه با این قانون‌ اقدامی اصلاحی کنند و رسانه‌ها نیز گزارشی تهیه کنند تا مردم آگاه شوند. براساس اخبار حدود 17درصد پرونده‌های دادگاه‌های کشور مربوط به این قانون‌ است.
عطایی

@عاقبت بیت کوین چه شد

 عاقبت بیت کوین و سرمایه‌های مردم چه شد؟ چرا کسی از بیت کوین چیزی نمی‌گوید؟
یوسفی از لنگرود

  تکلیف محرومان از سهام عدالت چیست؟

 در فروردین ۱۳۹۰ چندین‌بار برای ثبت‌نام سهام عدالت به کافی‌شاپ مراجعه کردم اما هربار به‌علت ازدحام ثبت‌نام و ترافیک سامانه، موفق به ثبت‌نام نشدم. بعد‌ها نیز برای کسانی که مانند من از ثبت‌نام جامانده بودند مهلت دیگری اعلام نشد. حال با گذشت بیش از ۷ سال همچنان از این حق خود محرومیم. از روزنامه مردمی همشهری تقاضا داریم از مسئولان مربوطه بپرسند که تکلیف بنده و امثال من چیست و چرا دیگر ثبت‌نام جدیدی انجام نمی‌شود؟ شماره تلفن ۸۳۳۳۸ هم که برای پاسخگویی اعلام کرده‌اند پاسخگوی هیچ‌کس نیست.
نبوی از یزد

  امید زلزله‌زدگان کرمانشاه به مردم است

 با توجه به تورم موجود زلزله‌زدگانی که دیرتر شروع به تعمیر و نوسازی کرده‌اند به سختی فراوان افتاده‌اند و کارشان روی زمین مانده است. مردم در این زمینه به کمیته امداد و کمک‌های خیرین امید دارند و از دولتمردان توقعی نیست. از مردم ایران تقاضا داریم زلزله‌زدگان را را فراموش نکنند.
عدلی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید