• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 21 آبان 1397
کد مطلب : 37137
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  تعیین تکلیف برای مردم

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا درباره دور جدید تحریم‌های آمریکا گفته، تحریم آمریکا مگر چیست؟ تحریم آمریکا برای ما تنها یک ایجاد زحمت است نه ایجاد مشکل. اسدالله بادامچیان درباره دلایل مشکلات اقتصادی کشور می‌افزاید: اینکه می‌گویند چرا حضرت آقا کاری نمی‌کند خب این ملت ۲۳ میلیون رأی به آقای روحانی داده‌اند آقا که نمی‌آید آرای مردم را به هم بزند. خود مردم رفتند و رأی دادند و حالا هم پشیمان شده‌اند و در انتخابات بعدی باید به ناصحان گوش بدهند.

  ماجرای داماد کلاهبردار

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه در بخشی از سخنان خود در نشست خبری روز گذشته به مورد عجیب اتهامی اشاره کرده و گفت: یک نفر خودش را منتسب کرده و گفته من داماد محسنی‌اژه‌ای هستم و گفته اول داماد روحانی بودم و بعد داماد رئیس‌جمهور یک کشور آفریقایی شدم و الان داماد اژه‌ای شده‌ام. برفرض که داماد من یا آقای روحانی باشد، مردم ما توجه داشته باشند مگر صرف انتساب می‌شود کار خلاف کرد؟ این فرد رفته روستای استان همدان و زمینی را می‌خواسته بسازد و گفته من داماد فلانی هستم. در مورد این افراد مردم مراقب باشند.

  تحریم دارو و عوام‌فریبی

علی نوبخت‌حقیقی، یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان تأکید کرد: اینکه بگوییم دارو تحریم نشده یک عوام‌فریبی است اما نباید کاری کنیم بحثی که با آمریکا داریم را با سایر کشورها هم داشته باشیم، اجازه ندهیم برخی‌ها کاری کنند تا بقیه هم به جان ما بیفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید