• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 22 شهریور 1397
کد مطلب : 30428
+
-

چالش جدید کریم در جزیره

چالش جدید کریم در جزیره

کریم انصاری‌فرد شماره 10تیم ملی فوتبال ایران بعد از انجام بازی دوستانه با ازبکستان، بلافاصله راهی انگلیس شد تا مراحل رسمی مربوط به امضای قراردادش با باشگاه ناتینگهام‌فارست را پشت سر بگذارد. کریم با المپیاکوس تا سال2020 قرارداد داشت و البته باشگاه یونانی که دوست نداشت زیر بار پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن برود، خواسته مربی پرتغالی تیم را عملی و بعد از اینکه با هیچ تیمی برای فروش ستاره ایرانی به توافق نرسید، قرارداد این بازیکن را مثل 5بازیکن مازاد دیگر یک‌طرفه به‌صورت رایگان فسخ کرد. انصاری‌فرد در شرایطی با این فسخ قرارداد بازیکن آزاد قلمداد شد که با این اتفاق توافق او با هر باشگاهی باعث می‌شد که تمام پول رد و بدل شده در این قرارداد به جیب خود این بازیکن برود.
    قرارداد 4میلیون یورویی
 سایت osasuna1920 اسپانیا منتسب به باشگاه اوساسونا که یکی دو‌سالی با انصاری‌فرد همکاری داشت، با اشاره به قطعی‌شدن انتقال ستاره ایران به چمپیون‌شیپ مدعی شد ارزش قرارداد جدید انصاری‌فرد رقمی بالغ بر 4میلیون یورو خواهد بود. با احتساب قیمت یورو در بازار این روزهای ایران، انصاری‌فرد 60میلیارد تومان از پیوستن به ناتینگهام درآمد خواهد داشت که این قیمت در نوع خودش برای یک فوتبالیست ایرانی بسیار هیجان‌انگیز است. او که سال‌ها قبل تصمیم گرفت به فوتبال اروپا برود، درصورت ماندن در فوتبال ایران هرگز نمی‌توانست به درآمدهایی که در چند سال اخیر داشته، دست پیدا کند. انصاری‌فرد با اینکه شرایط خوبی در اسپانیا نداشت، به یونان رفت و انتخاب پانیونیوس باعث شد تا او خودش را در فوتبال اروپا نشان دهد و به تیم مطرح‌تری 
در فوتبال یونان برود.
این سایت اسپانیایی نوشت: «جاه‌طلبی جدید انصاری‌فرد مهاجم سابق اوساسونا نه در یونان و المپیاکوس بلکه در چمپیون‌شیپ انگلیس و باشگاهی پرافتخار مثل ناتینگهام‌فارست خواهد بود که 2قهرمانی اروپا در سال‌های 1979و 1980را در کارنامه دارد؛ انتقالی به ارزش 4میلیون یورو که تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز برای انصاری‌فرد خواهد بود».
در عین حال سایت ناتینگهام‌پست نیز با اشاره به اینکه سران باشگاه در انتظار ورود کریم انصاری‌فرد به جزیره برای انجام مراحل نهایی عقد قرارداد هستند، مدعی شد ستاره ملی‌پوش ایرانی ممکن است روز شنبه برای نخستین‌بار با پیراهن سرخ ناتینگهام در پایتخت ولز مقابل سوانزی‌سیتی به میدان برود. حالا کریم با حضور در فوتبال انگلیس یک چالش جدید را در فوتبال اروپا تجربه خواهد کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید