• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22097
+
-

اکبر عبدی

اکبر عبدی



برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» که دو ماه پیش تیزر آن از شبکه نسیم با عنوان «عبدی شو» پخش شده بود پنج شنبه شب گذشته اولین قسمتش روی آنتن رفت. برنامه ای که جنگی ترکیبی از آیتم‌های مختلفی مثل نمایش، گفت و گو با مهمان و مسابقه است. هرچند حرف و حدیث زیادی درباره شباهت‌های این برنامه با دورهمی و خندوانه مطرح شده اما پخش قسمت اول این برنامه نشان داد اشتراکات زیادی بین آنها وجود ندارد. بخش رقابتی گروه‌های تئاتری برای استعدادیابی بخش جالب و جذاب این برنامه است که می‌تواند برگ برنده عوامل «شبی با عبدی» باشد. اکبر عبدی که قرار است دو شب آخر هر هفته مهمان خانه‌های ما شود و با کاراکترهای نوستالژیکش لبخند را به لب‌های تماشاچیان تلویزیون بنشاند، یکی از کاندیداهای چهره خوش‌حال این هفته ما است.


علیرضا فغانی



این داور بین المللی ما که توانسته برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور به‌عنوان داور وسط در رقابت‌های جام جهانی سوت بزند، از ابتدای رقابت‌ها تا به امروز  در جایگاه دوم و جایگاه اول جدول داوران در رفت و آمد بوده است. بر اساس امتیازاتی که داوران بعد از هر بازی کسب می‌کنند علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران حاضر در جام جهانی بوده که از جایگاه دوم پایین‌تر نیامده است. قضاوت او در بازی فرانسه و روسیه به حدی بی نقص بود که بیشتر نشریه‌های ورزشی معتبر دنیا او را تنها شانس برای داوری رقابت فینال جام جهانی 2018 معرفی کردند. باید منتظر بمانیم و ببینیم این کاندیدای چهره خوش‌حال هفته ما و دو کمک داور ایرانی‌اش به فینال راه پیدا می‌کنند یا خیر.


محمدحسین مهدویان



این کارگردان جوان و پرکاری که در یکی دو سال اخیر نامش را بیشتر شنیده‌ایم قرار است «ماجرای نیمروز2» را جلوی دوربین ببرد. مهدویان که سال گذشته با فیلم سینمایی لاتاری در جشنواره حضور داشت نتوانست مانند دو دوره قبل جشنواره موفقیت‌های ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز را تکرار کند، این بار ادامه سینمایی موفقش را می‌سازد و باز هم سراغ سوژه منافقین و درگیری‌های اوایل انقلاب رفته تا بلکه بتواند موفقیت‌های این فیلم را بار دیگر تکرار کند. او که حالا در تدارک ساخت این سینمایی است یکی از کاندیداهای چهره خوش‌حال هفته ماست که توانسته هر سال یک فیلم سینمایی بسازد.


علی انصاریان



هرچند هم در سال‌های پایان دوران فوتبالش و هم در سال‌های بعد بارها جلوی دوربین قرار گرفته است و در چند فیلم سینمایی و چند سریال بازی کرده‌است اما این نخستین بار است که در برنامه‌ای تلویزیونی به‌عنوان مجری حاضر شده است؛ برنامه تلویزیونی «زابیواکا» که به همراه مجید یاسر برای جام جهانی 2018 از شبکه تلویزیونی اینترنتی آیو  پخش می‌شود. انصاریان با اجرای غیرجدی، کنترل نکردن خودش در مواقع خنده‌دار و بردن برنامه به سمت طنز باعث شده این برنامه پر از تکه‌های خنده‌داری شود که فیلم‌هایش در فضای مجازی پر است و در همه آنها انصاریان از خنده ریسه رفته و مجید یاسر در حال جمع و جور کردن برنامه است. انصاریان به خاطر خنده‌ها و غش‌کردن‌هایش یکی از کاندیداهای خوش‌حال این هفته ما است که به دور از چارچوب‌های تلویزیون توانسته فضای رسمی  اجرا را از بین ببرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید