• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 دی 1401
کد مطلب : 182218
+
-

معمای عبدی

چهره روز
معمای عبدی

مهدی عبدی در پرسپولیس شرایط غم‌انگیزی دارد. این بازیکن در دورترین جایگاه نسبت به 2سال قبل قرار گرفته؛ زمانی که جوان اول پرسپولیس شناخته می‌شد و برای این تیم گل‌های مهم به ثمر می‌رساند. حالا اما وضعیت او در پرسپولیس چنان است که یحیی گل‌محمدی حتی در غیاب مهاجمان خارجی‌اش هم به این بازیکن اعتماد نمی‌کند. او به‌طور مطلق نیمکت‌نشین شده و نمایش‌های تیمی را تماشا می‌کند که بدون مهاجم ارنج می‌شود؛ تیمی که مربیانش به محمد عمری بیشتر از عبدی اعتماد دارند و ضرر هم نمی‌کنند. کار عبدی به جایی رسیده که حالا حتی در دقایق پایانی مسابقات تیمش هم فرصت عرض اندام پیدا نمی‌کند و به‌عنوان بازیکن ذخیره نیز به میدان نمی‌رود.
آنچه اما معمای عبدی را در پرسپولیس پیچیده‌تر می‌کند، خبرهای ضد‌و نقیض در مورد پیشنهادهای خارجی این بازیکن است. به‌طور متناوب اخباری در مورد احتمال حضور عبدی در تیم‌های خارجی و مخصوصا باشگاه‌های پرتغالی منتشر می‌شود اما در عین حال رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده تا امروز هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب عبدی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است. درویش می‌گوید شایعات در این زمینه ساخته و پرداخته شبکه‌های اجتماعی است و واقعیت ندارد.
به‌طور کلی روشن نیست سرنوشت عبدی چه خواهد شد، اما به‌نظر می‌رسد پنجره زمستانی پیش‌رو برای او بسیار حیاتی باشد. با شرایط فعلی خیلی بعید است که این بازیکن بتواند جایگاه فنی‌اش را در پرسپولیس پس بگیرد؛ مخصوصا که عیسی آل‌کثیر به‌زودی آماده خواهد شد و شاید باشگاه مهاجمان دیگری هم بگیرد. به این ترتیب، به نفع خود عبدی و پرسپولیس است که این بازیکن به شکل قرضی و موقت جدا شود و حضور در تیمی جدید را تجربه کند. اگر شرایط بازی در یک تیم خارجی فراهم نباشد، گزینه معاوضه با دیگر بازیکنان در لیگ ایران روی میز است. آنچه مسلم است اینکه فعلا درنظر گرفتن یک آینده درخشان نزدیک برای عبدی در پرسپولیس خیلی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید