• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16488
+
-

با هواداران خداحافظی کردم، اما نه برای همیشه

نورافکن: دوست دارم مثل جهانبخش و آزمون پیشرفت کنم

امید نورافکن که بارها در طول این فصل خواهان جدایی از استقلال و رفتن به یک تیم اروپایی شده، پس از بازی با ذوب‌آهن در حالی که اشک می‌ریخت، با هواداران استقلال خداحافظی کرد. قرارداد نورافکن به گونه‌ای است که می‌تواند امسال با دادن مبلغی راهی یک تیم خارجی شود. گفته می‌شود او از تیم شارلوای بلژیک پیشنهاد دارد و تصمیم گرفته به مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش پیشرفت کند. با او گفت‌وگویی پس از بازی با ذوب‌آهن انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
    اشک‌هایت پس از بازی با ذوب‌آهن به‌خاطر خداحافظی با هواداران استقلال بود؟
خداحافظی کردم، اما نه برای همیشه. من دوست دارم راهی اروپا شوم و بارها با باشگاه صحبت کردم. وقتی داور سوت پایان بازی را زد، همه خوشحال بودند، ولی من بدجوری ناراحت بودم. اصلا نمی‌توانستم تصور کنم باید با هواداران خداحافظی کنم. امیدوارم روزی دوباره بتوانم محبت تماشاگران را جبران کنم. آنها همیشه من را در ورزشگاه با تشویق‌های‌شان شرمنده کرده‌اند.
   مقصد بعدی‌ات مشخص شده است؟
هنوز نه، اما همان‌طور که گفتم دوست دارم بازی کردن در اروپا را تجربه کنم. بازیکنانی مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش توانایی‌های خودشان را نشان داده‌اند و من هم دوست دارم پیشرفت کنم.
   فکر می‌کنی استقلال لیاقت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشت؟
شک نکنید که ما باید راهی مرحله بعد می‌شدیم. در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن هم باید بازی را می‌بردیم، اما این اتفاق نیفتاد. لیاقت استقلال بیشتر از اینهاست و سال بعد مطمئنا می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم. بازی سه‌شنبه شب درگیرانه بود و خدا را شکر توانستیم ببریم و شرمنده هواداران نشویم.
   خیلی‌ها از تاثیر شفر در استقلال صحبت می‌کنند. نظر خودت به‌عنوان بازیکن درباره سرمربی‌ات چیست؟
بارها گفته‌ام که اگر شفر از ابتدا می‌آمد، نتایج بهتری می‌گرفتیم. شما می‌بینید که چه نتایج خوبی گرفتیم، قهرمان جام‌حذفی شدیم و با استقلال به‌جمع 8تیم راه پیدا کردیم. به شخصه از شفر خیلی چیزها 
یاد گرفته‌ام.

این خبر را به اشتراک بگذارید