• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13268
+
-

رفیق روزهای گرم

خانه
رفیق روزهای گرم

همشهری: هوا هر روز گرم‌تر و گرم‌تر می‌شود و در شهرهای بزرگ و خشکی چون تهران، اصفهان و... مردم به فکر بام‌ خانه و کولرهایشان می‌افتند. اگر وضعیت کولر مناسب باشد و مشکل چندانی در پیش نباشد احتمالا با هزینه‌ای نه چندان زیاد می‌توان کولر قدیمی و رنگ و رو رفته روی بام را سر و سامان داد و از باد خنک آن در طول روزهای گرم پیش رو لذت برد.
 اما همیشه هم بخت با همه یار نیست و گاه به دلایل مختلف لازم می‌شود که آستین‌ها را بالا زده و راهی بازار لوازم گرمایشی و سرمایشی شده و دنبال کولری بگردید که طی سال‌های پیش رو یار روزهای بلند و گرمتان باشد. جای شکرش باقی است که در قیاس با بسیاری از لوازم مصرفی روزانه در کشور خوشبختانه برندهای ایرانی در تولید کولرهای آبی موفق بوده و عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند.

 به ندرت می‌توان دید خانه‌ای را که برای خنک شدن در تابستان از کولر آبی خارجی استفاده کرده باشدهرچند طی سال‌های اخیر موج کولرهای گازی بالا گرفت و بسیاری مشتری پر و پاقرص این بازار شدند اما همچنان بسیارند کسانی که باد خنک و مرطوب کولر آبی و به‌خصوص بوی نوستالژیک پوشال‌های خیس در تابستان را با مدل دیگری عوض نکنند. از این‌رو در این مطلب سراغ قیمت کولرهای آبی بازار ایران رفتیم.

اما مدل انتخاب این جدول براساس میزان فروش و تقاضای آنها در بازار است. این کولرهای آبی ازجمله پرطرفدارترین کولرهای بازار سرمایشی تهران محسوب می‌شوند.


این خبر را به اشتراک بگذارید