• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 17 شهریور 1399
کد مطلب : 109418
+
-

جهان

اردوی کرونا در فوتبال

آمار مبتلایان به ویروس چینی در فوتبال بالا رفته است

تعداد مبتلایان به کرونا در حوزه فوتبال به‌طرز عجیبی بالا رفته و این ممکن است آغاز مسابقات لیگ‌های اروپایی را که تنها یکی دو هفته به موعد آن باقی مانده، به مخاطره بیندازد. در موج اول کرونا عده معدودی مثل آرتتا، دیبالا، مالدینی، ماتوییدی، روگانی و چند بازیکن نه چندان مطرح به کووید-19 دچار شدند. حالا انگار موج دوم دقیقا به صخره فوتبال خورده و آمار مبتلایان در این حوزه از دیگر صنف‌ها و رشته‌ها دارد می‌زند بالا.
  ایکاردی همسر جنجالی‌اش وندا نارا را متهم کرد که با بی‌فکری باعث شده 2 فرزندشان کرونایی شوند. وندا نارا در روزهای اخیر باردیگر در کانون انتقادات کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت وقتی از فرزند خردسالش خواست از او عکس‌ بگیرد.
  سیلویو برلوسکنی، مالک سابق باشگاه میلان و صاحب فعلی باشگاه مونتزا که پریروز در دیداری دوستانه 1-4 به میلان باخت به‌خاطر ابتلا به این بیماری روانه بیمارستان شد. این اوضاع برای نخست‌وزیر سابق ایتالیا در 83سالگی اصلا خوب نیست؛ خصوصا اینکه او علایم ذات‌الریه را هم دارد.
  دیه گو کوستا و سانتیاگو آریاس، 2 بازیکن اتلتیکو مادرید هستند که  به ویروس کرونا مبتلا شدند. اومتیتی از بارسلونا هم سهم باشگاه کاتالونیایی از این ویروس بود.
  کورتوا هم ازجمله بازیکنانی بود که خبر رسید دچار ویروس چینی شده اما این خبر خیلی زود تکذیب شد. از میان بازیکنان رئال فقط یوویچ یک‌بار کرونایی شده بود.
  در پاریس هم اوضاع خوب نیست. فرانسه یکی از کشورهایی است که بیشترین تلفات و آمار را در این پاندمی ثبت کرده. 3 ستاره پاری‌سن‌ژرمن به نام‌های پاردس، دی‌ماریا و نیمار مبتلا به این ویروس شده‌اند.
 بوکا جونیورز هم 19مورد ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رساند که 14نفر آنها بازیکن بودند. 2 بازیکن هم از ماینس آلمان کووید-19 گرفتند.
 داوید سیلوا هم که به‌تازگی کلی پیشنهاد ازجمله پیشنهاد تیم دیوید بکام در آمریکا و لاتزیو را رد کرده و به رئال سوسیداد پیوسته، بلافاصله پس از نخستین کنفرانس مطبوعاتی‌اش و مراسم معارفه کرونا گرفت.
  3بازیکن آتالانتا هم تست‌شان مثبت شد اما باشگاه ایتالیایی نام آنها را فاش نکرد. فقط خبر رسیده که ایلیچیچ پس از مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش به تمرینات برگشته. او به‌دلیل خیانت همسر دچار افسردگی شده بود و مراحل پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
  جاستین کلایورت، آنتونیو میرانته، کارلس پرس و برونو پرس
 4 بازیکنی هستند که از آ اس ‌رم تست‌شان مثبت شده.
  اندومبله از تاتنهام، پوگبا از منچستر و 8 بازیکن چلسی به نام‌های جورجینیو، بارکلی، امرسون، تیموری، باتشوایی، ماونت، آبراهام و پولیسیچ هم به این سیاهه اضافه شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید