• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 23 تیر 1399
کد مطلب : 104740
+
-

زکی پور: اگر با خانواده زندگی می‌کردم به آبادان نمی‌رفتم

مرده استقلال هم مفت نمی‌بازد/ تراکتوری‌ها دیدند بازی دست ماست شروع به کنایه‌زدن کردند

زکی پور: اگر با خانواده زندگی می‌کردم به آبادان نمی‌رفتم

محمد زارعی

میلاد زکی‌پور در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی مدعی شده در روز بازی با تراکتورسازی وضعیت خوبی نداشته و در بین نیمه بازی حالش بدتر هم شده اما به‌دلیل کمبود بازیکن به زمین رفته است. البته او مدعی است کرونا ندارد و فقط نگران سفر این تیم به آبادان است.
  از بازی با تراکتورسازی شروع کنیم که از لحاظ فنی انتظارات را برآورده نکرد.
حقیقت اینکه ما از 5 روز قبل از بازی با تراکتورسازی تمرین درست وحسابی نداشتیم و همین مسئله باعث شد تا از کارگروهی عقب بمانیم. جدا از این بدن‌ها هم خیلی خراب بود. خود من در بین 2نیمه دل درد و سردرد داشتم و همه جای بدنم درد می‌کرد، حتی نمی‌توانستم دید کافی داشته باشم. عارف غلامی هم همینطور بود. با وجود این خدا وکیلی ما خیلی بهتر از آنها بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. دم بچه‌ها گرم که غیرت گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند. مهدی قائدی و ریگی روز قبل از بازی به ما ملحق شدند.
 این‌طور که می‌گویی بین نیمه تمام نشانه‌های کرونا را داشته‌ای.
من کرونا نداشتم ولی شنبه حالم بد بود. بین 2 نیمه وضعیتم خراب‌تر هم شد. با وجود این کسی نبود تا در پست من بازی کند و من باید به زمین می‌رفتم.
 سرمربی تراکتورسازی در جریان بازی به خوب شدن کرونایی‌های استقلال کنایه زد. در این خصوص چه نظری داری؟
حقیقت تراکتوری‌ها فکر می‌کردند بازیکنی مثل ریگی که کرونا گرفته به بازی نمی‌رسد و به راحتی می‌توانند استقلال را ببرند اما پس از مشخص شدن نتایج تست دوم شرایط عوض شد و خیلی از بازیکنان به بازی رسیدند. در این شرایط وقتی تراکتوری‌ها دیدند بازی دست ما افتاده، شروع به کنایه زدن کردند. من همین‌جا می‌گویم که مرده استقلال هم مفت نمی‌بازد. ما حتی اگر با امیدها بازی کنیم مفت امتیاز نمی‌دهیم.
 پس نتیجه تساوی را عادلانه نمی‌دانی؟
با این موقعیت‌هایی که ما داشتیم حق ما رسیدن به برد بود. ما 3یا 4‌موقعیت عالی داشتیم که حداقل باید یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد.
 برای بازی آینده باید بار دیگر به جنوب سفر کنید و با نفت روبه‌رو شوید. در این خصوص چه نظری داری؟
آبادان هم فکر کنم شرایطی مثل اهواز دارد و قرمز است. در سفر به اهواز خیلی از بازیکنان ما کرونا گرفتند و هیچ بعید نیست این‌بار هم دچار مشکل شویم. متأسفانه برای مسئولان مهم نیست که بازیکنان کرونا بگیرند. به شخصه اگر با خانواده زندگی می‌کردم یا زن و بچه داشتم قید رفتن به آبادان را می‌زدم و سر بازی نمی‌رفتم. نهایتش این بود که می‌خواستند من را جریمه کنند. شاید بدن ما قوی باشد اما اگر زن و بچه‌کسی کرونا بگیرد خیلی اوضاع خراب می‌شود. خدای نکرده اگر برای خانواده کسی اتفاقی رخ دهد، یک‌عمر پشیمانی خواهد داشت.
 استقلال در شروع بازی‌ها ناامیدکننده نتیجه گرفته و شرایط خوبی برای کسب سهمیه هم ندارد. در این خصوص چه صحبتی داری.
در این سال‌هایی که به استقلال آمده‌ام، هروقت به تعطیلات رفتیم و برگشتیم، نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم و با شکست شروع کردیم. هر بار یک‌داستانی داشتیم، یک‌بار بازیکنان محروم شدند، یک‌بار بازیکنان مصدوم شدند و یک‌بار هم داور بد بود. خودتان در بازی با فولاد دیدید که داور چطور سوت زد. با وجود این ما تلاش خواهیم کرد تا سهمیه بگیریم. فاصله برای گرفتن سهمیه زیاد نشده و جدا از این ما در جام‌حذفی هم می‌توانیم قهرمان شویم.
 به‌نظرت با این وضعیت کرونا می‌توانید تمرینات درست و حسابی داشته باشید و انتظارات را برآورده کنید؟
هواداران مطمئن باشند ما هرچه داریم در زمین می‌گذاریم گرچه بدن‌هایمان وضعیت بدی دارد. من قبلا هم گفته‌ام که ما ماشین نیستیم. ما تا حالا 4یا 5‌ بار بدنسازی کرده‌ایم و همین مسئله باعث افت بدنی بازیکنان شده است. ما در حال‌حاضر نه تمرکز داریم و نه روحیه. با توجه به شرایط موجود هواداران سرشان پایین است و ما اعصاب‌مان به هم ریخته است. البته این را هم بگویم که استقلال به حدی افتخار دارد که تیم‌های دیگر حتی به آن نزدیک هم نمی‌شوند. فقط امیدوارم دیگراتفاقات این چند سال را یک طوری جمع کنند تا تیم‌ها در زمین به حق خود برسند. وگرنه با این وضعیت مارادونا هم بیاید هیچ کاری نمی‌تواند بکند.
 منظورت را شفاف‌تر می‌گویی؟
دیگر عالم و آدم می‌دانند منظورم چیست. من حرفی نمی‌زنم تا بی‌مورد محروم نشوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید