• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 29 آذر 1402
کد مطلب : 212900
+
-

سرت سلامت آقای هاشم‌پور

شایعه‌ای که خوشبختانه تکذیب شد

سرت سلامت آقای هاشم‌پور

روز گذشته، خبری در فضای مجازی منتشر و خیلی زود فراگیر و دست به‌دست شد؛ خبر درگذشت جمشید هاشم‌پور که خوشبختانه شایعه بود و با پیگیری رسانه‌ها مشخص شد که حال مهم‌ترین ستاره مرد سینمای پس از انقلاب خوب است؛ بازیگری که همه دوستش دارند و روز گذشته شایعه‌ای که درباره‌اش منتشر شد، تاثری عمومی را در پی داشت. این نه نخستین بار است که شایعه درگذشت یک چهره سرشناس منتشر می‌شود و نه آخرین بار. اینکه در فضای مجازی کنار هزار و یک خبر و مطلب راست و دروغی که منتشر می‌شود، چنین شایعه‌ای منتشر شود عجیب نیست. نکته قابل تامل، بازی خوردن رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌های معتبر است که بدون تحقیق و صرفا براساس آنچه در کانال‌ها منتشر شده بود، به بازنشر شایعه پرداختند. تفاوت رسانه حرفه‌ای که باید مرجعیت خبری داشته باشد با کانال‌ها و پیج‌هایی که شهوت انتشار و دیده شدن دارند در چنین بزنگاه‌هایی باید مشخص شود.‌در همین رابطه ساناز هاشم‌پور دختر این هنرمند باسابقه با گلایه از انتشار این شایعه به مهر گفت: نمی‌دانیم ریشه شکل‌گیری و پخش این شایعه چه بوده، اما از همه اصحاب رسانه می‌خواهیم جلو انتشار بیشتر آن را بگیرند.
وی درباره وضعیت پدرش ادامه داد: شکر خدا حال عمومی پدرم بسیار خوب است و تنها اندکی درگیر سرماخوردگی است که مشکل جدی نیست.
فرزند این بازیگر باسابقه گفت: ابتدای صبح متأسفانه فردی این خبر را مطرح کرده بود و حالا متأسفانه در سایت ویکی‌پدیا هم تاریخ فوت را درج کرده‌اند که بسیار جای تأسف دارد. امیدوارم سریع‌تر جلوی انتشار این خبر در فضای مجازی گرفته شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید