• دو شنبه 9 اسفند 1400
  • الإثْنَيْن 26 رجب 1443
  • 2022 Feb 28

بدقولی خودروسازان در افزایش تولید

حجم تولید خودرو در بهمن ماه امسال یک چهارم کاهش یافت، در این ماه تولید سایپا و پارس‌خودرو به نصف رسید
در شرایطی که قرار بود برای ایجاد تعادل در قیمت خودرو، تیراژ تولید افزایش یابد آمارها نشان می‌دهد مجموع تیراژ تولید خودرو در بهمن ماه امسال یک‌چهارم کاهش یافته، حتی تیراژ تولید در سایپا و پارس خودرو 50درصد افت کرده است؛ این شاید پاسخی به پرسش مهم روزهای اخیر فعالان بازار باشد که چرا از 2هفته پیش تاکنون قیمت خودرو دوباره به صعود تمایل پیدا کرده است.

تکل از پشت، روی واگذاری سرخابی‌ها

قریب به 2دهه از مطرح‌شدن بحث خصوصی‌سازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال می‌گذرد، اما اختلاف‌نظرها و موانع عمدتاً سیاسی هرگز اجازه نداده این بحث حتی جدی شود.

جنگ اوکراین درسی برای ما

همانطور که تجربه، روشنایی‌بخش حال و آینده است، حال و آینده نیز گاها آشکارکننده و مبین درستی و نادرستی انتخاب یک راه یا اتخاذ تصمیمی در گذشته است. یکی از مصادیق این گزاره، برنامه موشکی و انرژی هسته‌ای ایران است.

15میلیون تومان برای تحقیق قبل از ازدواج

یک کارآگاه خصوصی می‌گوید: بررسی گزینه ازدواج، تحقیق درباره خیانت و پی‌جویی کلاهبرداران بیشترین موارد سفارش شده از سوی مشتریان هستند
مردانی با بارانی خاکستری و کلاه لبه‌دار، تصوری تلویزیونی از کارآگاه‌های خصوصی در ذهن بسیاری از افراد است؛ غافل از اینکه زنان و مردان با لباس‌های معمولی در این شغل فعال هستند.

ضرب نخستین طلا توسط محمدیان

در نخستین روز از جام یاشاردوغو، کشتی ایران یک مدال طلا گرفت و در روز دوم 12کشتی‌گیر ایرانی به روی تشک رفتند
تیم کشتی آزاد ایران با 13کشتی‌گیر در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت کرد.

واردات 550هزار‌تن برنج برای آرامش بازار

افت تولید و کاهش واردات، قیمت‌ها را در بازار برنج به رقم‌های عجیب و غیرقابل باوری رسانده و با نزدیک شدن به شب عید، نگرانی مصرف‌کننده‌ها افزایش یافته است.

نوروز را با سرعت غیرمجاز خراب نکنیم

در سال۱۴۰۰، ۱۸فقره تصادف مهم در ایام نوروز داشتیم. بیشترین علت تصادفات تجاوز به چپ و بیشترین تصادفات مربوط به‌خودروهای پژو و پراید بوده است.

پکن، ناجی مسکو در جدال با غرب

مسکو به‌خاطر حمله به اوکراین، با تحریم‌های سنگین غرب مواجه شده است، اما در همین شرایط هم یک متحد دارد که می‌تواند با کمک آن در مقابل تحریم‌ها مقاومت کند،« چین ».

صنعت هوانوردی جهان، قربانی بحران اوکراین

بحران اوکراین به جنگ جهانی سوم ختم نمی‌شود

با تسهیلات ۶۰هزار میلیارد ریالی شاهد جهش درحوزه گردشگری خواهیم بود

کامیون ها با بار‌اضافه نقره‌داغ می‌شوند