03
دو شنبه 9 اسفند 1400
شماره 8450
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کامیون ها با بار‌اضافه نقره‌داغ می‌شوند

شورا
دیروز در صحن شورای شهر تهران پس از بررسی لایحه اصلاحیه تعیین و اخذ خسارت حمل بار اضافی وسایل‌نقلیه باری در تهران، اعضای پارلمان شهری به پیشنهاد رئیس شورای شهر تهران با دوبرابر‌شدن نرخ خسارت‌ها موافقت کردند.
ویژه
اواخر بهمن انتشار رأی دیوان عدالت اداری درباره انتصاب شهرداری تهران در فضای رسانه‌ای باعث برداشت‌های گوناگونی شد که از آن تعبیر به ابطال حکم می‌شد.
سازمان زیباسازی شهر تهران‌ در آستانه فرارسیدن سال جدید، برای فراهم‌آوردن زمینه خلق، ایجاد طرح و تجربیات نو در سیما و منظر شهری، از هنرمندان برای اجرای مجسمه‌های نوگرا بر تنه درختان خشکیده دعوت کرد.

مدیریت شهری پیگیر حادثه کانال عباس‌آباد

اعضای شورای شهر تهران نسبت به مرگ کودک 6ساله در کانال فاضلاب عباس‌آباد شهرری تذکر دادند و خواستار برخورد با مسببین حادثه و ورود دادستانی به ماجرا شدند
گزارش
غرق شدن کودک 6ساله در کانال فاضلاب محله عباس‌آباد شهر‌ری موضوع اصلی تذکر‌های پنجاهمین جلسه شورای ششم شهر تهران بود. این در حالی است که چند ماه قبل از این حادثه 3عضو شورای شهر تهران، نسبت به خطرناک بودن کانال، هشدار داده بودند؛ کانالی که بوی متعفنی هم دارد و طی یک‌سال گذشته 3کودک دیگر هم در آن غرق شده‌اند.

2رام قطار کرج روی ریل متروی تهران

شرکت بهره‌برداری قطار شهری تهران و حومه در راستای همکاری‌های ملی و با هدف توسعه قطارهای شهری در سایر نقاط کشور، به2 شهر کرج و قم، خدمات فنی، مشاوره‌ای و زیرساختی ارائه می‌دهد.
نام رضا مقدسی بر کوچه بیمه
نام کوچه بیمه در خیابان قرنی به نام مرحوم رضا مقدسی تغییر می‌کند.
بازپیرایی
سرپرست اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران، از تلاش برای احیا و ساماندهی خیابان گوته تا پایان سال خبر داد.
PDF شهر
کوتاه شهر
معاون شهرسازی و معماری
رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در رابطه با مصوبات دیروز شورا گفت: ....