02
دو شنبه 9 اسفند 1400
شماره 8450
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در جلسه غیرعلنی اخیر مجلس، روند گفت‌وگوهای هسته‌ای در وین ازسوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.
پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکه‌النضال» دیروز در شعبه‌۲۶دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.
دیپلماسی
علی باقری‌کنی دیشب با دستورکار مشخص برای ادامه گفت‌وگوها، به وین بازگشت تا گفت‌وگوها برای رفع مشکلات باقیمانده ادامه یابد؛ گفت‌وگوهایی که در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون به نتیجه رسیدن آنها به گوش می‌رسد،
سلیمی‌نمین تشریح کرد

بحران اوکراین، گواه بی‌اعتمادی ایران به غرب

گفت‌وگو
این‌روزها تحولات اوکراین در کانون توجه بین‌المللی قرار دارد و نوع مواجهه غرب با این بحران انتقادهای بسیاری را در محافل سیاسی و رسانه‌ای دنیا به‌همراه داشته‌است؛ رویکردی که از یک‌سو گزاره تاریخی بی‌اعتمادی به غربی‌ها را به اثبات می‌رساند و ازسوی دیگر، نشان‌دهنده جهت‌گیری صحیح جمهوری ‌اسلامی در حوزه سیاست‌خارجی‌ است.

می‌خواستند دولت را زمین بزنند

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در نشستی از جهاد تبیین به‌عنوان دافع پاشنه آشیل اتاق‌های فکر علیه انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: بر این اساس امروز با سند و استدلال می‌توان فهمید که در اتاق‌های فکر دشمن به‌گونه‌ای عمل می‌شود که مردم تصور کنند دولت ناکارآمد است.
‌ضرورت تسهیل توافق‌های میان‌‌تهران و دمشق
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در دیدار عصر دیروز خود با سرلشکر علی مملوک، رئیس دفتر امنیت ملی سوریه با تبیین نقش مخرب آمریکا در ایجاد بحران‌های منطقه‌ای و جهانی که با هدف سلطه بر کشورهای جهان و غارت منابع آنان صورت می‌گیرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تأکید بر اهمیت موضوع عدالت در حکمرانی دنیای امروز بر ضرورت انسجام منظومه فکری دولتمردان و مسئولان تأکید و ...