17
دو شنبه 9 اسفند 1400
شماره 8450
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استرس در قطار تهران-مشهد

استقلال امروز در مشهد بازی می‌کند و پرسپولیس در تهران؛ حریفان آنقدر قوی هستند که احتمال امتیاز دادن برای هر دو تیم وجود دارد
پیش‌بازی
هفته بیستم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار می‌شود تا مسابقات به یک‌سوم پایانی خودش برسد.
ویژه
هیچ‌کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد یک ویدئوی 10ثانیه‌ای از حاشیه مصاحبه مصطفی آجورلو با خبرنگاران، به یکی از شگفت‌انگیزترین فیلم‌های چند سال اخیر فوتبال ایران تبدیل شود.
تأثیر جنگ اوکراین بر فوتبال همچنان ادامه دارد. زینچنکو و میکولنکو، 2‌بازیکن اوکراینی من‌سیتی و اورتون پیش از مسابقه مورد تشویق قرار گرفتند و اشک ریختند.
در ابتدای فصل وقتی مسعود ریگی با ترک استقلال پیراهن تیم سپاهان را برتن کرد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد زبیر نیک‌نفس بتواند به خوبی جای او را پر کند.
تیم کشتی آزاد ایران با 13کشتی‌گیر در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت کرد.
می‌فهمیم که سرمربیان تیم‌های لیگ برتر از بازیکنان خودشان تعریف و تمجید می‌کنند تا آنها را به نهایت تلاش و کوشش تحریک کنند.
جنگ روسیه- اوکراین بعد از گرفتن میزبانی مسابقات فوتبال از روسیه، میزبانی رقابت‌های والیبال را هم از این کشور گرفت.

پنجره با برد بسته شد

تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی از پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی 2023 سوریه را شکست داد ستاره این میدان محمد جمشیدی بود که بیشتر از نصف امتیازات ایران را کسب کرد
سوریه هم حریف راحتی برای ایران نبود. تیم‌ملی بسکتبال ایران که بعد از باخت مقابل قزاقستان در بازی اول پنجره دوم انتخابی جام جهانی 2023، با انتقادات زیادی روبه‌رو شده بود، بازی دیروز را ۸۰-۶۸ برد اما فقط در کوارتر  چهارم خوب بود.
9برد از 11بازی

9برد از 11بازی

کار سختی که مدیرعامل استقلال از فرهاد مجیدی خواسته است
اظهارات اخیر مدیرعامل استقلال آنقدر حاشیه داشت و بحث‌برانگیز شد که برخی نکات آن کمتر به چشم آمد.
رکوردهای یک روز عادی فوتبالی
رکوردهای یک روز عادی فوتبالی
در روز شنبه که مسابقات مهمی در اروپا برگزار نمی‌شد کلی اتفاق افتاد
در شنبه فوتبالی اروپا اتفاقات زیادی رخ داد و عددهای جدیدی به ثبت رسید. اگر بازی‌ها را دقیق پیگیری نکرده باشید، این گزارش به کارتان می‌آید و اگر دقیق دنبال کرده باشید هم مروری می‌شود بر اتفاقات.
هفته 20

آماربازی

محمدرضا اخباری در این فصل 3بار به‌عنوان برترین گلر هفته معرفی شده و از این جهت در میان دروازه‌بان‌های لیگ رکورددار است.

نکته بازی/ اروپا هم بیانیه‌نویس دارد

حداقل حسن درگیری‌های اخیر بین لاتزیو پورتو بر سر پنالتی اعلام‌شده روی مهدی طارمی این بود که فهمیدیم فوتبال اروپا هم بیانیه‎نویس دارد!

جدول گلزنان

جدول گلزنان
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته گذشته مصاحبه‌ای منتشر شد از مهدی عبدی که او در آن از تعبیری عجیب در مورد خودش استفاده کرده بود: «در محوطه جریمه رقبا مثل مار زخم‌خورده هستم.»
ماجرای خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی همچنان مهم‌ترین خبر پیرامون باشگاه استقلال است.
هفته گذشته مصاحبه‌ای منتشر شد از مهدی عبدی که او در آن از تعبیری عجیب در مورد خودش استفاده کرده بود: «در محوطه جریمه رقبا مثل مار زخم‌خورده هستم.»