• یکشنبه 7 اردیبهشت 1399
  • الأحَد 3 رمضان 1441
  • 2020 Apr 26

عقبگرد مسکن زیر سایه بورس

آمارهای رسمی از افت سنگین تعداد معاملات و عقبگرد جزئی قیمت مسکن شهر تهران در فروردین امسال حکایت دارد.

محفل انس با قرآن‌کریم با حضور رهبر‌معظم انقلاب به‌صورت ارتباط تصویری برگزار شد

مطابق رسم سالیان گذشته، محفل انس با قرآن کریم، عصر روز گذشته همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد؛ تصاویر این مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه‌ ملی و حساب‌های رسمی KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

با مردم تا شهرداری پاک

براساس نتایج یکی از نظرسنجی‌های انجام گرفته در شهر تهران پیش از آغاز به کار شورای پنجم، مبارزه با فساد اداری پس از آلودگی هوا و ترافیک مهم‌ترین مطالبه شهروندان تهرانی از شورا و مدیریت شهری در دوره جدید تلقی می‌شده است.

آموزش مجازی؛ از سایه به آفتاب

ورود فناوری به کشور ما در مقاطع مختلف تاریخی اغلب با بدبینی همراه بوده است؛ تجربه نشان می‌دهد این بدبینی از بین نمی‌رود مگر اینکه خودمان آن فناوری را مورد آزمون و خطا قرار دهیم و به‌تدریج به آن اعتماد کنیم؛ تنها در این صورت است که از آن استفاده می‌کنیم.

کرونا و ‌فرصت آیش سرزمین

سال گذشته میلادی، اوج نگرانی کارشناسان درخصوص وضعیت کره زمین بود؛ نگرانی‌هایی که رسیدن کره زمین به آستانه فروپاشی زیستی را گوشزد می‌کرد.

استاد و دانشجو غافلگیر شدند

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد تا دانشگاه‌ها به ناچار سیستم آموزش آنلاین که تا قبل از این برای تعداد محدودی دانشجویان انجام شده بود را برای تمام دانشجویان و دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنند، اما این آموزش آنلاین مشکلات زیادی را برای دانشجویان و دانشگاه‌ها به همراه داشته است، از کلاس‌هایی که نصفه و نیمه تشکیل می‌شود تا شروع دیر‌هنگام و اتمام زود هنگام‌، همه اینها در کنار آماده نبودن بستر اینترنت، سرعت پایین آن و قطع و وصل‌های مکرر این سیستم ارتباطی باعث شده تا مشکلات عدیده‌ای پیش روی کلاس‌های آنلاین و دانشجویانی باشد که مجبور به تحصیل در این کلاس‌ها شده‌اند.
گفت‌وگو با رئیس شورای شهر تهران به مناسب 19 اردیبهشت سالروز گرامیداشت شوراها و حال و روز پایتخت در بحران کرونا

با عقلانیت و احتیاط به مردم امید دهیم

کمتر شخصیتی ریسک این را می‌پذیرد که خود را در معرض انتخاب مردم بگذارد.

مجاهد پارسا

فرکانس‌‌های طلایی را آزاد کنید