• چهار شنبه 3 مهر 1398
  • الأرْبِعَاء 25 محرم 1441
  • 2019 Sep 25

پشت‌صحنه پولشویی

سرمایه‌های‌مشکوک چرا و چگونه از سینمای ایران سردرآوردند و به سینما آسیب‌رساندند؟ _ کدام فیلم‌ها به‌دلیل نام سرمایه‌گذارهایشان خبرساز شدند.
توسط شهردار تهران همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

رونمایی از تمثال 2هزار شهید درخیابان‌های شهر

رونمایی از تمثال 2 هزار شهید بر خیابان‌های شهر در هفته دفاع مقدس، پاسداشت از نام‌آورانی است که به تعبیر شهردار تهران «سال‌ها باعث افتخار و اعتلای کشور» شده‌اند.

صنعت پتروشیمی؛ از جهش توسعه‌ای تا گشایش اقتصادی

در گرماگرم تشدید تحریم‌های اقتصادی و نفتی علیه ایران و در شرایطی که تنش‌های سیاسی خارجی در منطقه و در سطح بین‌المللی در هفته‌های اخیر به اوج رسیده، اخبار دلگرم‌کننده‌ای از یک بخش صنعتی که اتفاقا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر جنگ اقتصادی اخیر است به گوش می‌رسد.

تیرخلاص اروپایی‌ها به برجام

بیانیه 3کشور اروپایی در متهم کردن ایران به انفجار تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان و درخواست مذاکره در موضوعات هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای با سیاست آمریکا درباره ایران تطبیق پیدا کرده است.

زلزله، قطعی است!

در طول 2سال ماموریتم در جمعیت هلال‌احمر، حادثه و بحران کم ندیده‌ام.

سرگردانی دیابتی‌ها برای «انسولین»

بیماران دیابتی در جریان مراجعه روزهای اخیر خود به داروخانه‌ها برای خرید «انسولین» با پاسخ عجیب بخش «پذیرش» روبه‌رو شدند و اکنون این گروه بزرگ از جامعه «وابسته همیشگی به دارو»، در خیابان‌های پایتخت و البته سایر شهرهای کشور «سرگردان» دریافت «مجوز» هستند.

درس‌مهربانی بر تخت بیمارستان

می‌گفتند روحیه فلان دانش‌آموز خراب است و وضع جسمی‌اش خوب نیست. وقتی که کار درس دادن به بچه‌های سرطانی شروع شد، بچه‌هایی که قرار بود خیلی زود از دستشان بدهیم بیشتر از انتظار در مقابل بیماری مقاومت کردند.

رهبران اروپا در اتاق روحانی

آنگلا مرکل،صدراعظم آلمان عصر دیروز با حضور در محل اقامت روحانی در نیویورک با رئیس جمهور ایران گفت وگو و مذاکره کرد.

زیباتر از ماه کوتاه‌تر از آه