• سه شنبه 1 مرداد 1398
  • الثُّلاثَاء 20 ذی القعده 1440
  • 2019 Jul 23

تهران شفاف

شهرداری تهران در میان سازمان‌های غیردولتی رتبه نخست شفافیت را کسب کرد
مدیریت شهری تهران تاکنون 10 گام برای شفافیت اقداماتش برداشته‌است؛ گامی‌هایی که هر کدامشان اداره پایتخت را شفاف‌تر کرده‌است.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه:

فلسطینی‌ها امروز به‌جای سنگ، موشک‌های نقطه‌زن دارند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح دیروز دوشنبه در دیدار هیأتی عالی‌رتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطینحماس، قضیه فلسطین را قضیه اول و مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام دانستند

قانون شوراها را باهم بخوانیم

شوراها به‌عنوان یکی از نشانه‌های فاخر «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام کمتر مورد توجه ساختارها و نهادهای ملی بوده‌اند.

روبات‌های سیاسی خاورمیانه

الجزیره در گزارش تحقیقی از جزئیات تشکیل و فعالیت ارتش سایبری کشورهای عربی در توییتر پرده برداشت
در سال2015، یک وب‌سایت عربی، 3 آگهی در بخش «خدمات بازاریابی توییتر» منتشر کرد که یکی از آنها یک برنامه ایتالیایی به‌نام دیاولو بود.

دنیای اجاره‌نشین‌ها

هشتگ «صاحبخانه خوب» چند وقتی است که در توییتر و بقیه شبکه‌های اجتماعی ترند شده است؛ هشتگی که بعضی‌ها با آن موافقند و بعضی ساز مخالفش را می‌زنند.

انیمیشن‌های دردسرساز

انتشار داستانک‌ها و انیمیشن‌هایی با موضوع حجاب در شبکه‌های مجازی که برخی از آنها به سفارش سازمان بسیج جامعه زنان تولید شده‌اند، عکس‌العمل‌های متفاوتی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است؛ انیمیشن‌هایی که شاید با نگاه فرهنگسازی‌ ساخته شده باشند اما نبود کار کارشناسی و تخصصی در عقبه آن باعث بازتاب‌های منفی بسیاری شده است؛ درحالی‌که می‌توانستند تأثیر‌گذاری بیشتری روی جامعه هدف بگذارند.

سفر غیرمنتظره

نخست‌وزیر عراق دیروز در سفری از پیش اعلام نشده برای دومین بار در 4ماه اخیر به ایران سفر کرد و بلافاصله بعد از ورود به تهران به دفتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان رفت.