2
سه شنبه 1 مرداد 1398
شماره 7717
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: رآکتور جدید اراک می‌تواند به‌گونه‌ای طراحی شود که به جای تولید 4کیلو، یک کیلوگرم پلوتونیم تولید کند اما میزان نوترون آن افزایش چند‌برابری داشته باشد.
دولت پاناما با تأیید ضمنی ادعای ایران در مورد انجام قاچاق سوخت توسط نفتکشی که چندی پیش توسط ایران توقیف شد، اعلام کرد پرچم خود را از این نفتکش پس می‌گیرد.
سیاست خارجی
نخست‌وزیر عراق دیروز در سفری از پیش اعلام نشده برای دومین بار در 4ماه اخیر به ایران سفر کرد و بلافاصله بعد از ورود به تهران به دفتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان رفت.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه:

فلسطینی‌ها امروز به‌جای سنگ، موشک‌های نقطه‌زن دارند

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح دیروز دوشنبه در دیدار هیأتی عالی‌رتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطینحماس، قضیه فلسطین را قضیه اول و مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام دانستند
انهدام شبکه 17نفره جاسوسان سیا

انهدام شبکه 17نفره جاسوسان سیا

وزارت اطلاعات روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای از انهدام یک شبکه جاسوسی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA در ایران خبر داد.
ظریف: در جنگ اقتصادی، مردم هدف هستند
ظریف: در جنگ اقتصادی، مردم هدف هستند
مشروح مصاحبه تلویزیون سی‌ان‌ان آمریکا با محمدجواد ظریف، وزیرخارجه کشورمان که روز چهارشنبه همزمان با حضور او در نیویورک انجام شده‌بود، روز یکشنبه از این شبکه پخش شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
مصاحبه‌ام با علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت اسلامی که در شماره شنبه 29 تیرماه 98 در روزنامه منتشر شد
بهزاد صابری، مشاور وزیر خارجه، با انتشار تصویری از نامه انگلیس به رئیس شورای امنیت سازمان ملل درخصوص توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در متن آن، به جای ذکر زمان به ساعت محلی که معمول‌تر است، زمان وقوع این اتفاق ساعت 4 بعدازظهر «به وقت انگلیس» ذکر شده