• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184356
+
-

آغاز رایزنی‌ها برای اکران نوروزی

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بررسی آیین‌نامه اکران نوروزی و ۱۴۰۲ در هفته‌های آینده جدی‌تر انجام خواهد شد، تأکید کرد که فیلم‌های در حال اکران، همزمان با جشنواره فجر و پس از آن همچنان روی پرده باقی می‌مانند.
همایون اسعدیان به ایسنا می‌گوید:« با توجه به آخرین جلسه‌ای که داشتیم، فعلاً فیلم جدیدی اکران نخواهد شد اما نمایش فیلم‌هایی که هم ‌اکنون روی پرده هستند، همزمان با برگزاری جشنواره ادامه خواهد داشت و تغییری در برنامه نمایشی آنها به‌وجود نخواهد آمد. در این جلسه شورا، بحث‌هایی درباره آماده‌سازی آیین‌نامه‌ اکران سال۱۴۰۲ مطرح شد تا درباره اکران نوروز و سال آینده، بررسی‌های بیشتری را انجام دهیم.»
اسعدیان درباره اینکه با توجه به اولویتی که سازمان سینمایی برای اکران سال۱۴۰۲ براساس فیلم‌های جشنواره فجر در نظر گرفته آیا تاکنون در این زمینه بحثی در شورای صنفی نمایش مطرح شده است یا خیر؟ توضیح می‌دهد: «هم‌اکنون گفت‌وگو‌های اولیه درباره آیین‌نامه اکران اتفاق افتاده و بعد از جشنواره هم فیلم‌هایی که الان روی پرده هستند، اکران خود را ادامه می‌دهند تا وقتی که فروشی نداشته باشند.» اسعدیان همچنین درباره اینکه آیا قرار است فیلم «نگهبان شب» با توجه به تیزرهایی که در بعضی سینماها از آن پخش شده، به‌زودی به اکران برسد؟ گفت: برای اکران «نگهبان شب» تاکنون درخواستی ارائه نشده است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید