• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151388
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/gJzkj
+
-

با مردم/ 2نفر ساکن روستای «بنیس» شبستر نیازمند امداد هوایی

مدتی پیش 2نفر از ساکنان روستای بنیس واقع در شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی در کوه مفقود شدند. متأسفانه امداد زمینی و تلاش روستاییان به جایی نرسیده است. با توجه به سردی هوا و احتمال بارش برف سنگین، از مسئولان درخواست داریم تا برای نجات جان این دو نفر، برای ما امداد و نجات هوایی بفرستند.
کلانی از روستای بنیس

   واردات مواد خوراکی و عرضه مستقیم، نیاز جامعه است
زمانی مسئولان گفتند که نفت می‌فروشیم و پولش را می‌گیریم، عرض ما این است که نفت بفروشید و با پولش مواد خوراکی و اساسی وارد کرده و بدون دلال و بی‌واسطه به مردم عرضه کنید. اینگونه فرصت فساد مالی و اختلاس هم فراهم نیست و مردم هم راضی‌تر می‌شوند.
دلاوری از کرمانشاه

  حفره بزرگ زیر پل نوسازی در نواب نیازمند ترمیم است
زیر پل نوسازی شهرداری واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب بعد از مرتضوی حفره بزرگی در خیابان وجود دارد که بارها خطرآفرین بوده و باز هم می‌تواند باشد. لطفا مسئولان نسبت به پر‌کردن و زیرسازی این حفره اقدام کنند قبل از آنکه جانی به خطر بیفتد.
جوادی از تهران

‌  سریال‌ها و مستندهای کره‌ای در ‌شأن صداوسیمای ما نیست
با توجه به اینکه کره‌جنوبی شدیدا روی فرهنگ خود تبلیغات کرده و در این خصوص اقدام به ساخت سریال‌های آمیخته با خیال می‌کند چرا صدا و سیمای ما این فرصت را در اختیار فروشندگان برنامه‌ها و سریال‌های کره‌ای قرار می‌دهد. پخش مستمر و مکرر برنامه‌هایی که نمادهایی از فرهنگ کره دارد باعث به حاشیه رفتن اصالت فرهنگی اسلامی ایرانی ما می‌شود. مناسبات مالی و سیاسی بین دو کشور هم که جای خود دارد و جا دارد دولتمردان در آن خصوص تدبیر کنند.
صادقی از تهران

   از 15میلیون وام، 13.5میلیون به من رسید
از بانک ملت تقاضای 15میلیون وام کردم که با پول سپرده و ثابت و هزینه‌های جانبی مانند خرید سفته و... 13.5میلیون تومان به من پرداخت شد؛ درحالی‌که باید 20میلیون تومان اقساط آن را بپردازم که این یعنی حدود 50درصد سود. این واقعا بانکداری، شایسته ایران اسلامی است؟
بیضاوی از اسلامشهر
 
  رقم‌های اختلاس شده در باور مردم نمی‌گنجد
چند روز قبل خبر اختلاس 92هزار میلیاردی فولاد مبارکه را از مجلس شنیدم. واقعا دود از کله‌ام برخاست چرا که من بر سر خرید یک کیلو گوشت یک هفته است که با همسرم دعوا دارم! آیا مسابقه اختلاس است؟ نظارت‌ها چه شده است؟ واقعا در باور مردم این ارقام نمی‌گنجد.
حسین از تهران

  آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان برای آنها اعمال نمی‌شود
مدت‌هاست آخرین مدرک فرهنگیان در سنوات خدمت آنها اعمال نمی‌شود تا جایی که بازنشسته شدیم و با لیسانس حقوق می‌گیریم و می‌گویند اجرای این کار بار مالی دارد و به همین دلیل مدرک کارشناسی ارشد شما اعمال نمی‌شود.
شکری از تهران

  پراکندگی برگه های بیمارستانی در سطح شهر لالی
به تازگی در اثر بی دقتی یا شاید هم تعمدا برگه‌های بیمارستانی در گوشه و کنار شهر لالی به چشم می خورد و گویا داستان لج و لجبازی است. برخی می‌گویند به دلیل مشکلات بین شبکه بهداشت و شهرداری است و برخی مردم هم حرف‌های دیگری می زنند. یک نفر توضیح دهد چرا خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر با برگه‌های بیمارستانی فرش شده است؟
بسیط از لالی

  نیروی انتظامی با سگ گردانی در تهران برخورد قاطع کند
از نیروی انتظامی خواهش می کنیم با معضل سگ گردانی در کوچه و خیابان ها ی تهران برخورد جدی داشته باشد، اگر این کار انجام نشود این معضل اجتماعی تبدیل به عرف در جامعه می‌شود و دیگر قابل کنترل نیست.
 زارعی از مبل یافت آباد

  ضعف مدیریت آب‌های سطحی از معضلات جدی کشور است
به رغم اطلاع رسانی های گسترده‌ای که در خصوص نزولات آسمانی و اغلب هم به صورت دقیق صورت می گیرد هیچ برنامه‌ای برای جمع آوری آب‌های سطحی و استفاده از آنها نیست. حتی برای سیل ناشی از بارندگی های شدید نیز برنامه ای نیست چه رسد به مدیریت و ذخیره سازی آب. بعد هم مدام می گوییم آب کم است. استفاده از آب‌های سطحی و جمع آوری آنها قطعا در کشور کم آبی مانند ایران مغتنم است.
پورمنصور از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید